Syk

xeaber

Flørter med forumet
Ja, da har det gått ennå en uke, å denna uka har vært hard. Lille gulle på 20 mnd har hatt 40 i feber hele uka, vært hos legen og fått medisiner, så håper det går over snart.
Det hjelper ikke på at mor også er syk, påtte tett, litt feber og utrolig trøtt. 5 uker ut i svangerskapet og skal på først kontroll på tirsdag. Blir spennende, kanskje legen kommer frem til en annen termins dato... Med hun første fikke jeg 3 ulike treminsdato, ikke så langt fra hverandre da, så når jeg var på U.L fikk jeg den 4 terminsdatoen, men det var den jeg gikk etter.
Lille gulle kom til denne verden 3 dager før antatt siste termin. Det var deilig.
Nå er det bare å vente å se hva denne lille spire gjør, men det er en stund til.

Er det noen her inne som kjenner på kroppen at de er gravide?

Jeg har en sånn ekstrem trøtthet og går på do veldig ofte.
Gruer med til å jobbe i natt, håper jeg klarer å holde meg våken.

Noen som vet eller kan komme med tips når man skal fortelle sjefen sin at man venter ett lite mirakel? Man vil ikke si det for tidlig, noe kan jo skje. Men jobben/sjefen har krav på å vite når det har gått 3 mnd, det er jo lenge til å magen min har garanter vokst innen det. Jeg blir enorm stor fort.

Med først mann var det lett, hadde en annen jobb, så da kom sjefen bort til meg å spuret om jeg var gravid. bare noen dager etter jeg hadde funnet det ut selv og ikke hadde fortalt det til noen. Sjefen sa at det var bare noe som dukket opp i hode på henne. Jeg klaret ikke å nekte. Det var enkelt å greit.

Noen her inne som har lagt på /gått ned i vekt?

Jeg har gått ned 2kg, kan ikke skjønne hvordan men sånn er det. Med førsteman gikk jeg opp 3 kg men en gang.

Jeg tisser vanvittig ofte, har murringer i magen, og reagerer på noen lukter. Kjenner og jeg har lyst på annen mat enn til vanlig.

Har arb.giver krav på å vite det allerede etter 3 mnd? Her i DK skal de vite det senest 3 mnd før termin. Jeg kommer til å fortelle det til de jeg jobber med om ca to uker, etter 1. juli, da jeg har prøvetid frem til da. Vi spiser alle sammen frokost sammen (er et lite sted, har 6 kollegaer), skal fortelle det der[:)]

Vekta har jeg ikke turt å sjekke[;)]

Kjipt å være syk da, god bedring til begge!

Go bedring tel dere [:)] jeg måtte fortelle min sjef det, syntes det gikk veldig greit. De har jo taushetsplikt ovenfor de andre ansatte å slikt så. Eneste jeg kjenner på kroppen er at mine brystvorter er meget ømme, og at jeg svetter mye, skal ingenting til for at jeg svetter. Nesten så jeg skulle ønske jeg kjente mer slik at jeg fikk følelsen av at jeg faktisk er gravid.

Kanskje jeg tar feil i forhold til å fortelle sjefen innen 3 mnd, men det trudde jeg. Så de kan anskaffe en vikar for deg, det er en lang prosess så man trenger litt tid på seg. Det er ikke alltid like lett å noen å jobbe for seg.

Så interesant at det er så mange forskjellige symtomer på en samme ting :) Masse lykke ønskninger til alle :) håper vi får en fin tid i møte med mange gode opplevelser.

Takk, takk, håper den dumme sykdommen gir seg snart.

huff god bedring til begge to.
Jeg jobber også natt og det går veldig greit.
Jeg har fortalt det til sjefen, skulle egentlig bare vise henne embrik sin nye body, men jeg sa det før jeg viste den.
jeg gikk litt ned i vekt i begynnelsen faktisk, håper ikke jeg legger på meg 27 kg denne gangen ehhe

Utrolig søt body [:)] 27 kg ja, ikke så langt unna meg, jeg la på meg 24kg, og har ikke klart å gå ned alt. Men, men det er vært det. Får trå til etter fødselen.

Huff og huff snart2barnsmor, ikke moro det med kvalme og hete tokter. Håper det gir seg snart. Masse lykke til [:D]

ORIGINAL: xeaber

Utrolig søt body [:)] 27 kg ja, ikke så langt unna meg, jeg la på meg 24kg, og har ikke klart å gå ned alt. Men, men det er vært det. Får trå til etter fødselen.

nei jeg manglet 6 kg til startvekt da jeg ble gravid igjen. men gikk ned litt med en gang jeg ble gravid, men nå er jeg der jeg var da jeg fant det ut, får bare være litt flinkere denne gangen med å ikke gnu i meg alt jeg kommer over hehe

Hvor jobber du natt Xeaber?

Hadde igjen 8kg, men nå er det kun 6kg. Men går nok fort opp denna gangen også. Men som du sier så må en være flinker på hva man putter i munn.

Jeg jobber natt på distrikt psykiatriske senter (DPS), trives veldig godt.
Du jobber natt hen da?

Back
Topp