Syk

Dolores

Forelsket i forumet
Runa hadde 38,3 i feber i går, i dag har den steget til 40[&:] hun har tydelig vondt i ørene tar på de hele tiden og greier ikke spise. bare drikke, skal ringe legevakten nå å høre med de, i går fikk jeg ikke komme, for det var ikke mye feber, men ho er jo så slapp bare nesten sovener i hendene mine. blir så redd[:o]

da fikk jeg snakket med legevakten, å de sa at jeg skulle prøve å holde en varm klut ved øret hennes, og gi nese spray, og gi mere feber ned settende, er jo bare to og en halv time siden sist.. drøyer den litt. de virker jo tydeligvis ikke for ha har jo like vondt å like mye feber[:'(] åååhhhh
stakkars pia mi

Rart du ikke får komme inn til legevakten.
Håper ikke hun har vondt i ørene da [&:]
Nora bruker også å [&:]rive seg i ørene, men det er
når hun er trøtt, det kan ikke være det da?

Maaaaange klemmer til snuppa di.
Håper hun SNART blir frisk!!!!!!

Stakkar liten [&:]
Vil bare si god bering å håper snuppa snart blir frisk igjen [:)]
Ikke moro i det hele tatt når de små er syke...

Stakar liten gull!!! Hørtes ikke noe godt ut! Rart at dere ikke får komme inn til legevakten? er det langt dit? jeg ville reist til legevakten [;)]

Ønsker Runa god bedring og håper hun blir frisk snart!!

uff, det høres ikke bra ut!! Johanna har også vært dårlig i noen dager nå, med feber av og på - i morges hostet hun så hun kastet opp over senga, meg og seg selv stakkar.

Håper de blir bedre snart de små gullene våre!

ho har skikkelig vondt i ørene, men de gjør ikke noe med det før det går hull på trommehinnene. det sa de hvertfall til meg, men har kjøpt nese dråper nå, for de skulle vist åpne opp litt å lette trykket, å de virker kjempe bra[:D] mye bedre allerede. 

Stakkar liten. Håper hun blir frisk snart. God bedring Runa og Johanna.

Back
Topp