Syk:(

Anili

Forelsket i forumet
Har blitt stadig mer forkjøla de siste dagene, og nå er jeg sengeliggende med hoste, sår hals og hodepine. Og selvfølgelig bekymret for at dette skal påvirke svangerskapet....

Føler heller ikke jeg har særlig symptomer på graviditeten, puppene har vært litt ømme men mindre nå. Murringen i magen jeg hadde rundt IKM har også roet seg. Føler meg stort sett bare syk og ikke det grann gravid. Testene blir stadig sterkere da, men klarer ikke helt tro på at alt går rette veien når jeg kjenner så lite.

Uff er vel bare syk og selvmedlidende i dag:sorry:
 
Føler med deg :( MEN Noen har jo ikke et symptom i det heletatt...!!
Jeg er akkurat ferdig med en forkjølelse.. .og forstår hva du mener... ikke noe moro når man helst ikke vil ta noe for det... og føler seg blæ... men heldigvis så skal spira tåle en forkjølelse.. ellers kunne man ikke fått barn når man har barnehagebarn iallefall .. ;) hehe...

Masse God Bedring!
Og prøv å bare slappe av...( letter sagt en gjort... i know..men prøv ;) )
 
Akkurat sånn har jeg det også. Har vært forkjøla siden positiv test, og har få symptomer. Krysser fingrene for at det går bra for oss :)

God bedring!
 
Jeg ble også forkjøla ved positiv test...:p så du er ikke alene. Tror nok som over at det ikke er uvanlig å bli forkjøla pga svekka immunforsvar
 
Takk for oppmuntring:) Er vel bare å holde ut og håpe forkjølelsen gir seg snart og "gravidfølelsen" overtar:p Skal sende mannen på apoteket nå for å høre om det er noe nesespray som er trygg å bruke, irriterende å være så tett. Man må jo tenke på alt man har i seg...oppdaget nettopp at jeg ikke engang kan spise curamed-halstablettene, sikkert fordi de inneholder lakris. Enkelt skal det ikke være:D
 
Takk for oppmuntring:) Er vel bare å holde ut og håpe forkjølelsen gir seg snart og "gravidfølelsen" overtar:p Skal sende mannen på apoteket nå for å høre om det er noe nesespray som er trygg å bruke, irriterende å være så tett. Man må jo tenke på alt man har i seg...oppdaget nettopp at jeg ikke engang kan spise curamed-halstablettene, sikkert fordi de inneholder lakris. Enkelt skal det ikke være:D
Saltvanns nesespray til baby ;) den brukte jeg hele første trimester og halveis ut i 2 pga forskjølelsen som ikke ga seg.
 
Saltvanns nesespray til baby ;) den brukte jeg hele første trimester og halveis ut i 2 pga forskjølelsen som ikke ga seg.
ebbaac75245fc2478cab45005c98cbcd
 
Masse god bedring til deg! Sitter i samme situasjonen selv, men har bihulebetennelse føler meg lite gravid bortsett fra at jeg går fra å være en fyrstikker til valross bare jeg spiser en skive Jeg fikk lov å bruke Rhinox nesespray til voksene av legen!
 
Takk for oppmuntring:) Er vel bare å holde ut og håpe forkjølelsen gir seg snart og "gravidfølelsen" overtar:p Skal sende mannen på apoteket nå for å høre om det er noe nesespray som er trygg å bruke, irriterende å være så tett. Man må jo tenke på alt man har i seg...oppdaget nettopp at jeg ikke engang kan spise curamed-halstablettene, sikkert fordi de inneholder lakris. Enkelt skal det ikke være:D

Håper du blir frisk fort :) Skal vi ikke spise lakris??
 
Håper du blir frisk fort :) Skal vi ikke spise lakris??
Takk:) Nei jeg leste noe om at lakris (ekte fra lakrisroten) ikke var bra for gravide. Googlet fordi jeg er glad i lakris-urtete, men den skulle visst unngås. Husker ikke helt hvorfor:) Står på curamed-pakken med lakris at den ikke anbefales til gravide.
 
Takk:) Nei jeg leste noe om at lakris (ekte fra lakrisroten) ikke var bra for gravide. Googlet fordi jeg er glad i lakris-urtete, men den skulle visst unngås. Husker ikke helt hvorfor:) Står på curamed-pakken med lakris at den ikke anbefales til gravide.
Jeg spiste mye lakris med sønnen og har allerede spist litt nå :/ har gått fint.
 
Back
Topp