Syk ?

FanaFrøken2Be

mammaLykke
Har fått influensa og ligger her med følelsen av å være en som en godt oppbrukt dobørste..ondt i halsen , full i feber, utslitt .... har andre vært syk særlig i første trimester? Noen fortalte meg at det var vanlig å bli lett syk nå.

Ja! Har vært sjuk siden rett etter befruktning jeg.. snart 1 mnd nå, og det gir seg aldri... begynte med vondt i halsen og verk i kroppen, også brøyt det ut i en kraftig forkjølelse med masse hosting. Ønsker deg masse god bedring ♡♡ er desverre veldig vanlig å bli syk i første trimester ja.... ikke gøy å være sjuk :(

Føler med deg ❤️ Jeg har vært syk i en uke nå, og det ser ikke ut til å gi seg enda. Tungt med kvalme og oppkast i tillegg. God bedring!! :) ❤️

God bedring til dere også :-) igår hostet eg og kastet opp til eg sprengte blodkarene i øyet.. tenkte d e utrolig at eg produserer en unge samtidig. . Måtte le !

3d1f862eca6c0043f7f4e8706ab80288

Har fått influensa og ligger her med følelsen av å være en som en godt oppbrukt dobørste..ondt i halsen , full i feber, utslitt .... har andre vært syk særlig i første trimester? Noen fortalte meg at det var vanlig å bli lett syk nå.
Høres ikke godt ut :( Masse god bedring til deg:)

God bedring til alle sammen. Håper dåkke kjem dåkke raskt :-)

Back
Topp