syk?

tahiti

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Hei.

Trenger litt hjelp fra dere. Føler meg skikkelig syk! blir bare verre og verre.

Har alle feber symptomer, skam fryser, vondt i hodet, vondt i huden, vondt i alle ledd, trykk i kroppen. osv. har hatt disse daglig men mest på kvelden i ca 3-4 uker. men ingen feber! får temperaturer på +/- 35 i ørene.
Nå har jeg begynnt med tett i bihulen, begynnende verk i øret og svelg, var hos legen i dag å fikk målt crp og den var helt fin.

Jeg har tatt opp feberfølesen med lege og jordmor osv flere ganger. De er bare opphengt i at det ikke er svangerskapsforgiftning å gjør ikke noe mer utover dette.

Men jeg blir bare dårligere og dårligere nå utover dagen i dag. er helt avhengig av å ha teppe rundt meg, føler ikke jeg kan være helt oppreist pga verk i kroppen, får ikke sove pga trykk i hodet, er også helt rød i huden og får hvite prikker dersom jeg prikker fingrene i huden (gjelder bein, lår, mage, men ikke underarmer eller ansikt)

Hva skal jeg gjøre? noen som har noe kjennskap til slike symptomer? Blir helt fortvila her, skal det normalt å ha det sånn så lenge?

Takker for svar eller tips!!

Hmm vanskelig, men høres ut som du bør ta det med ro for kroppen ikke er i form? Det skjer jo mye med kroppen nå... Kan det være virus? Vises ikke på crp

Er du sikker på at termometeret viser rett?

Jeg ligger normalt på en basistemp på 36 og når den går under så er det faktisk og feber.
Men det høres jo ut som kroppen din sliter med noe, men at du har gått sånn over flere dager og kun vært dårlig på kvelden. hmm. Er du veldig sliten? PRøv å ta det helt med ro noen dager og kun hvile, drikke mye, gjerne noe varmt osv.
Hvis det ikke gir seg på en dag eller to ville jeg bedt legen om en grundigere undersøkelse. Ikke vent for lenge.

Og masse god bedring <3

Vet ikke hva det kan være. Er helt gåen :/ føles ikke som om det skal være sånn! Men lillegull er i allefall aktiv å det gjør godt! <3

Hvordan går det med deg i dag?

Tror jeg har man-flu! skikkelig rævva:(
Men guttongen er hos faren nå i helga, og mannan havna i nordsjøen i dag.. så ingen andre å ta hensyn til! :)

Følte meg sånn siste halvannen mnd før fødsel. Ordentlig influensafølelse på kvelden liksom. Vet ikke om det hadde en sammenheng med dårlig nattesøvn, men det oppstod litt etter jeg begynte å slite med innsovning.

Følte meg sånn siste halvannen mnd før fødsel. Ordentlig influensafølelse på kvelden liksom. Vet ikke om det hadde en sammenheng med dårlig nattesøvn, men det oppstod litt etter jeg begynte å slite med innsovning.

Det var faktisk en venninne som sa det samme i går. Og at jormoren hennes hadde sagt det ikke var uvanlig når det nermet seg. Sukk.. har jo ikke termin før 02.12, så kansje jeg får ha influensa i 6 uker til da? :cussing:p

Pass på og drikk masse. Kroppen trenger mye væske og mange av de symtomene du beskriver kan komme av væskemangel.

Pass på og drikk masse. Kroppen trenger mye væske og mange av de symtomene du beskriver kan komme av væskemangel.

tror jeg fyller på camelbak flaska mi med isvann 6-7 ganger til dagen (750ml):oops: Men jeg går sikkert tilsvarende på do også.. så det må jo holdes vedlike!
Lenge leve kjøleskap med isbit dispenser!

Kraftig forkjølelse i gjerde, man kan ha dårlig allmenntilstand uten å ha feber også.

Dra til legen om du ikke blir bedre, men mest sannsynlig er det et virus kroppen din bare må slåss med. Drikk masse, slapp av, spis d- og c-vitamin.

God bedring :)

Det kan dessverre hende, ja:/ Var ved rundt 6 uker jeg gikk sånn:s

Back
Topp