Syk

Det sa legen min til meg i alle fall.
hun mente jeg burde ringt før.. :( men formen hennes var jo ikke såååå dårlig på fredag

Tisser hun? Det er ok så lenge det er litt våte bleier, men om hun har feber i tillegg må hun jo ha ekstra væske...

<3 Jente April 2012
Termin med nr 2: 5. Februar 2014

hun hadde ikke tisset siden i går på dagen.. men hun tisset nå for 5 minutter siden.. første på ca døgn..
vi har fått time kl 17 på legevakta

Var fjerde barnesykdom... Så ta det rolig til allmenntilstanden er fin igjen..

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Var fjerde barnesykdom... Så ta det rolig til allmenntilstanden er fin igjen..

Godt de fant ut av det ihvertfall:) god bedring !

Termin 09.februar med første frøet:)

Godt de fant ut av det ihvertfall:) god bedring !

Termin 09.februar med første frøet:)
takk, ja det var deilig.. skal på helestasjonen å veie på fredag, hun er jo ikke den største for å si det sånn.. veide 8200g på 15 mnd kontrollen.. om hun går ned mer enn til 7500 skal vi ta kontakt med fastlegen..
men det tror jeg skal gå bra..
dette er som sagt første gangen hun er syk siden hun ble født.. så dette legestyret er uvant for meg.. vil bare at hun skal bli frisk..

og ingen barnehagen før tidligst neste mandag..

Man har rett på å få komme til fastlegen sin samme dag, hvis det ikke er ledig time kan man bare sitte å vente så tar de inn innimellom.

Synes hun gikk lenge uten å tisse. Ville prøvd å få i henne mer væske, uansett hva. Hvis hun har så mye ubehag at hun ikke vil spise eller drikke ville jeg gitt paracet for å prøve å bedre formen hennes.

Sykdommen er jo ikle farlig, og det er ingenting annet å gjøre enn at det bare går over. Masse god bedring!

Tusen takk. Hun blir veldig løs i magen av paracet, så de anbefalte å prøve å unngå det.. også gi henne saft med sukker.. selv om jeg er imot det, så er det bedre at hun får i seg noe, enn i ingenting..

Vi fikk ingen time hos fastlegen :(

Håper hun blir fort frisk nå!
Klem :)

formen til jenta mi har vært bedre i dag.. første dagen hun spiser normalt på 15 dager.. endelig.. fortsatt litt slapp, men tisser som vanlig :) takk for støtten og alle svar..

Back
Topp