Syk

Wildberg

Forumet er livet
Sønnen min på 3 har vært syk siden torsdag. Feber og hoste. Viste seg å være en virusinfeksjon. Nå har jeg fått feber, lettere vondt i halsen og sterk hodepine. Tett i nesen, men det er sikkert pollenallergien. Bør jeg ha lavere terskel for å ringe lege siden jeg er gravid?

Hei Wildberg, jeg er også syk, med samme symptomer som deg. Var hos legen i stad, hun sa det ikke var farlig for babyen, men at jeg skulle ta litt paracet for feberen. Så lyttet vi på fostelyden og jeg ble roligere :) Ta kontakt med legen dersom du får høy feber, eller dersom du tror det hjelper deg å snakke litt. Men ellers - og hvis dette føles som vanlig influensa etc - kan du sikkert trygt se det an noen dager hvis du føler mest for det!

God bedring!

Takk, Tussa:) Har kontrolltime imorgen og har ikke hatt mye feber i dag, så tar det med legen imorgen. Men jeg snyter meg så mye gog hardt at jeg er redd vannet skal gå...(men det er vel umulig?)

Takk, Tussa:) Har kontrolltime imorgen og har ikke hatt mye feber i dag, så tar det med legen imorgen. Men jeg snyter meg så mye gog hardt at jeg er redd vannet skal gå...(men det er vel umulig?)
Tror det er umulig ja... Mn kjenner følelsen... Men sist jeg va gravid fikk jeg svineinfluensa å hoster på meg åpning i uke 18/19... Så ble sengeliggende... Mn det fikk jeg beskjed om at var veldig uvanlig....
Så tror du kan snyte deg uten å være redd:-)

Var en virusinfeksjon som heldigvis går mot slutten. CRP var på vei ned. Fikk også resept på en del allergimedisiner. Allergi og svangerskap går ikke hånd i hånd-

Back
Topp