syk???

Alvepike

Elsker forumet
Hvordan merker man egentlig at barnet er sykt?
De siste 3 dagene har Sarah vært kjempe sutrete og spise minde enn før .
Og i går sovnet hun klokka halv 6 på ettermiddagen , jeg vekte henne klokka 9 og gav henne mat , så sov hun videre til halv seks på morgenen , fikk mat og sov til klokka 8
Fikk mat , var veldig sutretet var våken til klokka 11, sov til klokka 12, oppe fikk mat , sovnet klokka 1 ..
våknet klokka 3 , fikk mat, satt rolig i fanget ( noe hun aldri pleier å gjøre)
og sovnet igjen klokka 4 ..
Er ikke dette litt vel mye soving??
Føler ikke hun er spesielt varm, men hun har noen røde prikker i panna...Kan jo være varmeutslett, må se det litt ann i kveld.

Sorry for langt innlegg. Men hva menere dere? Er hun syk eller???
Er fryktelig bekjymret nå!

Hadde hun gjort noe på forhaånd som hun kunne blitt sliten av da? Vi var en tur og badet og da sov Marius hele dagen etter.. Ellers kan hun jo være litt små slapp, ikke syk, men små-syk. Det blir jo vi og.. Hadde tatt det helt med ro så lenge hun ikke har noe feber eller andre tegn på sykdom..

nei heldigvis ingen feber , men hun sutrer så utrolig mye, må underholde henne hele tiden ellers begynner hun.. Noe er det hvertfall som plager henne, men hva?[8|]

hadde tatt en tur barneklinikken uten å nøle om jeg var usikker...hs å sa til meg at om jeg er usikker/bekymra så ta en tur med engang,bedre det enn å være bekymret!!..

Back
Topp