Syk...

squakky

Elsker forumet
Å, hadde skrevet et helt langt innlegg om hvor synd jeg synes på meg selv nå! -Også ble det borte! Fikk omgangssyken igår, og det er seriøst det verste jeg vet! Vil faktisk påstå at jeg heller ville født enn å ha omgangssyken slik jeg hadde det igår.. Da får jeg iallefall lystgass og epidural :p

Ooooooooooooooooh.... .DEN er kjip!!! Både at innlegget forsvant og t du er syk, hehe!![X(]

Hater omgangssyka!!! Verdens dårligste "oppfinnelse!!!!"[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Takk.. Også hater jeg det, for jeg kan ikke spY! Skulle ønske jeg kunne spy og få det ut.. Istedetfor ligger jeg bare over do og brekker meg i evigheter!

Og nå ser hele huset bomba ut, for jeg måtte forlate kakebaking og selskapsforbredelser. Og stakkars mannen som kom hjem igår. Etter å ha reist fra afrika uten å sove. Måtte ta mini alene mens jeg lå og grein og hadde det fælt!

Ånei :( Så fælt [:(] OG så dumt at innlegget forsvant, det er kjipt [:@]
Håper dere får dere noe søvn begge to. Er kjipt når begge virkelig trenger det..
Masse god bedring til deg, håper det gir seg fort[:)]

sender deg en stor klem og ønsker deg masse godt bedring!

ORIGINAL: addi

sender deg en stor klem og ønsker deg masse godt bedring!

Takk, men jeg trenger nok mer god bedring klemmer! Fast bestemt på å gå på jobb idag, men våkner søkkvåt i egen svette, kvalm (sikkert fordi jeg ikke har spist på 2 døgn) og svimmel (sikkert av samme grunn). Så ble jeg litt usikker på om vi skulle sende mini bhg, for han var ikke helt 100% han heller. men ikke feber iallefall. Men jeg var litt egoistisk og sendte ham i bhg, så får jeg en mulighet til å rense huset for syke basselusker..

*synes forferdelig synd på meg selv ennå*

ORIGINAL: squakky

Å, hadde skrevet et helt langt innlegg om hvor synd jeg synes på meg selv nå! -Også ble det borte! Fikk omgangssyken igår, og det er seriøst det verste jeg vet! Vil faktisk påstå at jeg heller ville født enn å ha omgangssyken slik jeg hadde det igår.. Da får jeg iallefall lystgass og epidural :p

hehe, akkurat de samme skreiv ej her på Fredag [:D] ferdi med den alle her i hus no etter helga. Ønska dej god bedring, for ditta der e desidert det værste.

ORIGINAL: karmøy

signerer Trone.

masse masse god bedring[:)]

Back
Topp