syk!!!!!

friele

Elsker forumet
Heisann jenter....Nå holder jeg jammen på å bli syk,har sluppet unna alt til nå,så da får jeg ta mitt,hehe[&:]  Men om det er farlig for barnet når jeg har innfluensa? Halsbetennelse ol.med feber????Er feberen farlig? For jeg kan jo ikke ta noe feber nedsettende......

Du kan helt fint ta paracet som febernedsettende... influensa i seg selv er ikke farlig for ungen..

Sier som champ her at paracet kan du ta- bedre det enn å gå rundt med høy feber[:)] god bedring

Har selv vært syk og fikk beskjed om å ta paracet!!  Men IKKE ibux.  God bedring

Åååh?? Jeg trodde ikke jeg kunne ta noe som helst jeg,å hvertfall ikke paracet.....Men det var jammen godt å vite....Kan jeg bruke nesespray?

ORIGINAL: friele

Åååh?? Jeg trodde ikke jeg kunne ta noe som helst jeg,å hvertfall ikke paracet.....Men det var jammen godt å vite....Kan jeg bruke nesespray?

Skal vel helst bruke saltvann,men eg synes det er noe dritt og virker ikkje så eg bruker vanlig en sjelden gang[:)]

Nei har og prøvd den tidligere å den virlker IKKE....Tusen takk for svar til dere[:D]  Vi har vert på babyshopping i dag,kjøpt vogn å så å si alt en trenger...Så kjente vi begge på vei hjem at begynte å bli syke,å nå er vi helt sylta begge to[&:][&:] Så jeg fikk akuratt satt sammen vogna å rydda vekk det andre,så kollapsa jeg,hehe...Meeen nå håper vi bare at det ikke varer så lenge da......

Så kjekt å få alt i hus då[:)] er så gøy å shoppe babyutstyr[:D]

ja det er kjempe morro[:D]Nå mangler vi bare småting som vi kan ta etterhvert....Vi har ikke noe utvalg der vi bor,så vi måtte til storbyen,hehe....Handlet masse klær og,får sikkert ikke brukt halvparten før hun har vokst ut av det ,hihi...Men det er jo ikke så lett å la være...

Back
Topp