Syk unge

Nå tok legen utgangspunkt i min unge, ho sin sykehistorie og de funnene han gjorde på ho. Slettes ikke sikkert han gjorde det samme på neste unge som kom inn døra, for det barnet kunne ha en annen historie. Nå var legens vurdering i dette tilfelle riktig, for allerede neste dag etter penicllin oppstart var hun 100 ganger bedre. Og dersom det BARE er virus funker ikke penicillin på det.

Men nå har ikke du snakket (skrevet) som om dette kun var én episode, men isteden som om dette er slik det er (for legen din) generelt. At man MÅ behandle når de er syke. Og da tar legen din feil. Om du vil forandre på det du har skrevet, så værsågod :-)

Men nå har ikke du snakket (skrevet) som om dette kun var én episode, men isteden som om dette er slik det er (for legen din) generelt. At man MÅ behandle når de er syke. Og da tar legen din feil. Om du vil forandre på det du har skrevet, så værsågod :-)
Det er vel ikke nødvendig å diskutere hvor lenge andre sine barn har vært syke og om de trenger behandling. At ingen greier å være syke i dag får mye på voksne. Der folk klager over å være syke i 1 uke osv. Men nå har min datter vært syk siden 26 desember og ingen har gjort noe. Men å gi legeringer til voksne som har vært syke i 2 dager er greit. Ser det er i hvert fall 3 på facebook som ble syke i helga går foran min datter hos legen i dag.

Vi har blitt henvist til en barnelege og må vente på time. Håper det går fort.

Er det mulig å være så kverulerende og frekk? Har ingen planer om å forandre på noe av det jeg skrev. Melder meg ut av denne diskusjonen med deg, blir for dumt :) Ha en fin kveld!

Back
Topp