• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

syk unge:(

hhennes

Forumet er livet
kjenner jeg er en smule fortvilet..
har ei lita tuppe som har vært syk over ei uke nå..

hu har masse slim og snørr.. og en stygg hoste.. ho hoste sånn at hun kaster opp maten:( legen mente det var bra sånn at hun fikk opp slimet.

noen som har råd om hva jeg kan gi henne.. matlysten er på bånn..
eneste hun vil ha er puppemelk (og jeg som hadde trappa ned-har fått økedøgn igjen..)
og litt fruktpure..

fortvilt mamma..

Jeg tror jeg hadde fortsatt å gitt melk når hun hadde vært så dårlig. Og gitt frukt ol i tillegg.
Og heller trappa ned igjen når hu er bedre.
Har dere prøvd med maten dere spiser? det faller oftere i smak her, enn den barnematen.

God bedring til snuppa di !!

Jeg tror jeg hadde fortsatt å gitt melk når hun hadde vært så dårlig. Og gitt frukt ol i tillegg.
Og heller trappa ned igjen når hu er bedre.
Har dere prøvd med maten dere spiser? det faller oftere i smak her, enn den barnematen.

God bedring til snuppa di !!

takk for det.
ja får gjøre det.. virker ikke som hun vil spise noe som helst.. nekter å åpne munnen, gaper kun såvidt når hun ser det er fruktpure.. men skal prøve med litt mer middag.. spiste et halvt middagsglass igår:)

Uff,ikke noe gøy når de søte små er syke!
Sender en god bedrings klem til dere!! [:)]

Sender en god bedrings klem til dere!!

takk for det:)

ORIGINAL: Mamsen t gullungan

Sender en god bedrings klem til dere!! [:)]

Uff stakkars liten, skjønner at du blir fortvila.
Håper hun blir bedre snart, god bedring[:)]

Ikke noe moro når de små er syke[&o]Masse god bedring til snuppa de

du kan få efidrin hoss legen, det er slimløsende middel..fikk det til gutten min når han var mindre...det hjalp.

Back
Topp