SYK trang

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg har så sinnsykt lysst på vindusspyleveske.. HELT sykt.. Sitter liksom her å forestiller meg den nydelige smaken når den renner ned igjennom halsen.. (Jeg har ALDRI i mitt liv drukket det altså, men innbiller meg jo at jeg kan kjenne hvordan den smaker) Klarer liksom ikke tenke på noe annet.. *sukk* Er sikkert gal..

ORIGINAL: lindaen

Er sikkert gal..

jepp...du er herved erklært G A L !!!! [;)][:D]

uffda... må le litt av deg da!! En skikkelig pica du har fått litt seint?!

ORIGINAL: **martine**

hehehe, min stemor hadde heilt dilla på lukten av spylerveske iallefall[:D]

Jada, det har jeg også! Sikkert derfor jeg har så sykt lysst til å smake på det.. Bilene er nesten tomme da! *kremt* Det begynte med at jeg måtte sniffe på JIF sine glassvipes.. Så fikk jeg dilla på bensinlukt og sprittusj.. Så spyleveske.. Å nå må jeg sniffe på alt jeg kommer over som jeg ikke burde lukte på.. Bare litt da! Så det ikke er skadelig liksom..

Vel.. Åsgård ligger jo faktisk rett borti her da.. (psykiatrisk sykehus for de som ikke visste det)
Men seriøst.. Hadde jeg ikke hatt hode på rette plassen så hadde jeg vært nede i boden å tatt meg en liten sup..

hi hi du er søt er du [:D]

uff.. den hørtes litt vrien ut... du kunne ikke bare fått dilla på gulerøtter da?? [;)]

hehe[:D]

ORIGINAL: lindaen
Sikkert derfor jeg har så sykt lysst til å smake på det.. Bilene er nesten tomme da! *kremt* Det begynte med at jeg måtte sniffe på JIF sine glassvipes.. Så fikk jeg dilla på bensinlukt og sprittusj.. Så spyleveske.. Å nå må jeg sniffe på alt jeg kommer over som jeg ikke burde lukte på.. Bare litt da! Så det ikke er skadelig liksom..

Kjenner meg igjen på en prikk. Vindusspylevæske lukter kjempegodt, og bensinlukt er bare helt vidunderlig. Er glad jeg ikke kjører bil, da hadde jeg sikkert stått og fylt bensin dagen lang..
Kjellerlukt er også kjempegodt, både jordkjeller og der man oppbevarer poteter og sånn. Vi bor i borettslag og har felles kjeller med boder. Der lukter det kjempegodt [:D].

Vi er rare [:D]

He,he. Driver å kjører opp for tiden, så eimen av spyleveske henger liksom i nesen... Har hørt om ei som spiste kaffegrut, så det er mye rare lyster under graviditeten.

Back
Topp