Jeg blir snart gal. For en uke siden fikk jeg vondt i ørene. Etter at vondten gikk over i løpet av natta så fikk jeg kjempe store dotter i ørene. Jeg hører nesten ingenting. Det er jo til å bli gal av, spesielt når hu på 2.5 år akkurat har fått beskjed om å prate lavere inne. Må nå be hu om å prate høyere så jeg kanskje hører hva hu sier. Jeg er nok skikkelig dum i hennes øyne siden jeg har misforstått nesten alt hu har sagt i en uke. Også har det skjedd noe med øyet mitt. Det er sårt og hovent. Ser jo ut som noen har slått meg. Ikke nok med det men lillegutt har begynt å være våken på natta. Ganske slitsomt når man ikke kan duppe på dagen. Ikke akkurat lett å være hjemmeværende sånn sett. I natt sov han ganske mye siden vi holdt han våken og vekte han i går. Jeg har endelig fått time til legen etter å mast i en uke. Så ting virker som dem ordnet seg. Er ikke trøtt i dag men ganske sliten psykisk.
Dette ble en lang klage. Måtte bare få det ut og synes synd på meg selv ett sted.
Dette ble en lang klage. Måtte bare få det ut og synes synd på meg selv ett sted.