Syk rundt termin

Vanilje26

Andre møte med forumet
Jeg har klart å få feber, bihulebetennelse og sår hals. Det starta så smått på lørdag, tok seg veldig opp i går og har liggi rett ut siden det... Terminen er i morgen, men da jeg snakka med de på fødeavdelingen i går så sa de at babyen mest sannsynlig holdt seg i magen til jeg var litt bedre - sånn pleide det å være hvert fall. Er på en måte glad for det, for hadde det starta i går/i dag så hadde jeg ikke orka å bli med på fødselen. Hah... Men må si at det er helt fryktelig å føle seg SÅ syk og SÅ gravid samtidig! Ikke følt meg annet enn syk nå siden oktober :( Lei...

Det er så kjedelig. Jeg har også klart å pådra meg en forkjølelse. Har 6 dager til termin. Håper virkelig jeg blir kvitt dette. Har heldigvis ikke gått over til bihulebetennelse, men har skylt nesa masse med saltvann...masse god bedring til deg:)

Skikkelig forkjøla her og.... Vært det siden januar, med unntak av et par uker etter påske... :( Tror ikke jeg blir kvitt det før etter fødsel gitt!
God bedring til dere begge! HVILE OG LADE OPP til fødsel er mottoet nå! ;)

Formen er hvertfall stigende, så tommel opp for det! Begynner å kjenne litt mer vondter i magen også, noe som sa helt stopp da jeg lå rett ut, så det er vel et godt tegn på at kroppen er igang igjen God bedring til alle dere andre også ☺

Jeg har klart å få feber, bihulebetennelse og sår hals. Det starta så smått på lørdag, tok seg veldig opp i går og har liggi rett ut siden det... Terminen er i morgen, men da jeg snakka med de på fødeavdelingen i går så sa de at babyen mest sannsynlig holdt seg i magen til jeg var litt bedre - sånn pleide det å være hvert fall. Er på en måte glad for det, for hadde det starta i går/i dag så hadde jeg ikke orka å bli med på fødselen. Hah... Men må si at det er helt fryktelig å føle seg SÅ syk og SÅ gravid samtidig! Ikke følt meg annet enn syk nå siden oktober :( Lei...

Føle veldig med deg!! Eg har lagt strak sidan forrige fredag og e no endelig på bedringens vei. Har dobbelsidig bihulebetennelse og ørebetennelse og hoste som ein gal! Måtte innom to antibiotika-kurar for å ta knekken på infeksjonen! Ikkje det grann kjekt.. Var jo ikkje dette me skulle bruke siste tida på :( håpa du føle deg bedre no og e klar for fødsel! Sende trøsteklem

Back
Topp