Syk og vil ikke spise

MartineM

Elsker forumet
Juli13-jentene
Min lille har muligens både trøske og omgangsjuken :( hvit belegg i munnen og kastet opp i natt. Men han vil da ikke spise mat. Jeg ammer kun om morgningen og har dermed ikke såå mye melk lenger. Noen tips når han da ikke vil ha mat og jeg ikke får ammet på dagen?? Han tar morsmelka mi men ikke noe annet. Men vanskelig når jeg da ikke har melk til hele dagen :(

Gir han vann og gnir inni munn med sitronvann..

♡caspian f.20 juni, 5,5 uke før termin♡
 
vil han ikke ha fruktmos heller? Eller hva med melon? (gutten min elsker det, får det i sånn babysafe feeder). Kanskje det går an å prøve bare for å få i lille noe?
 
Fikk i han fruktsmoothie til slutt i går og i dag fikk jeg i han 6 mnd middagsglass (halvt ett over lengre tid) og bitte litt grøt :D men han er ganske tufs, spiser ikke nok. Men kastet ikke opp mer enn 1 gang heldigvis :)

♡caspian f.20 juni, 5,5 uke før termin♡
 
Min lille har muligens både trøske og omgangsjuken :( hvit belegg i munnen og kastet opp i natt. Men han vil da ikke spise mat. Jeg ammer kun om morgningen og har dermed ikke såå mye melk lenger. Noen tips når han da ikke vil ha mat og jeg ikke får ammet på dagen?? Han tar morsmelka mi men ikke noe annet. Men vanskelig når jeg da ikke har melk til hele dagen :(

Gir han vann og gnir inni munn med sitronvann..

♡caspian f.20 juni, 5,5 uke før termin♡
For trøska kan du smøre på tam farris :) hadde mye trøske i starten å farris funka kjempebra :-D
Prøvd mme?

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
For trøska kan du smøre på tam farris :) hadde mye trøske i starten å farris funka kjempebra :-D
Prøvd mme?

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app


Spiser nesten normalt igjen nå ;) men mye sutrete nå :s farris må jeg prøve

♡caspian f.20 juni, 5,5 uke før termin♡
 
Spiser nesten normalt igjen nå ;) men mye sutrete nå :s farris må jeg prøve

♡caspian f.20 juni, 5,5 uke før termin♡
Det er bra :)
Smør puppa med canesten og tunga med farris, trenger ikke vaske av canesten før du ammer :) for hvis lille har trøske så er det sjanse for at du også har det uten og merke noe til det :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Det er bra :)
Smør puppa med canesten og tunga med farris, trenger ikke vaske av canesten før du ammer :) for hvis lille har trøske så er det sjanse for at du også har det uten og merke noe til det :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Det har jeg ikke tenkt på siden jeg ikke har merket noe og legen ikke sa det :S
Da får jeg kjøpe det da ;) takk


♡caspian f.20 juni, 5,5 uke før termin♡
 
Jeg fikk bekjed om at jeg mått vaske av canesten, både av legen og på apoteket.
 
Jeg fikk bekjed om at jeg mått vaske av canesten, både av legen og på apoteket.
Hvorfor måtte du vaske det av? Smører jo på canesten rett etter amming å da er det ikke så mye igjen på puppa til neste amming, å er ikke farlig om ungen får litt i munnen + at det vil hjelpe litt ekstra :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp