Syk og svar

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Har dratt på meg den verste flunsa på evigheter. Kan ikkje huske sist eg hva så syk. Det verste er hodeverken. Noen som har noe tips til p bli kvitt den når Paracet ikke finker.

Hadde det for et par år siden selv og hvis paracet ikke fungerer så vil jeg si væske og hvile :) Masse god bedring :Heartpink

Kanskje ta en telefon til legen og høre om det er noe annet de anbefaler? Greit å være litt ekstra obs med sånne ting når man er gravid:) Og som Camilla her skriver, mye vann og mye hvile! God bedring:)

Jeg har også akuratt hatt det og er ikke frisk ennå! Turde ikke ta Paracet så sofa er mitt beste tips til deg!

Du kan smøre eddik i panna, det funker mot hodepine:) ellers hvile og drikk masse vann! God bedring:)

Hvordan er formen nå? Bedre håper jeg!?
Joda mye bedre form nå helsigvis :happy: men kvalmen er det enda innimellom :depressed: gir seg vel etter vert den også. Sliter enda med bihulene som er tette og jævlige. Kan komme av at det bare er 4 mnd siden eg sluttet med nesesprayen eg hva avhengig av :banghead: men samtidig så har nasen våre bra men tror den er letter motagelig og virusen henger lengre i siden den ikke er helt "tilbake stilt"

Takk for omtanken:smiley-angelic003

Back
Topp