Syk og jul

moongirl74

Elsker forumet
Da har Michael blitt nesten frisk etter ei uke med feber og sinnsyk hoste. Han hoster enda da og spiser dårlig. Jeg ringte barnehagen for å si i fra at han blir hjemme i dag også - og fikke vite at det går mye omgangssyke der for tiden. Så nå har Michael juleferie!!! Sånt må vi prøve å unngå før jul.. og jeg er jo hjemme uansett.

Faen at vinteren skal være så full av sykdom [:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@]

samme her hos oss,Mikael har tatt juleferie[;)]
Han har sliti med magen i helgen,men har ikke vært noe oppkast,men i barnehagen derimot der går det for seg[:'(]
Fysj å fysj

Tenkte å unngå spysjuka før jul jeg også, ungene skulle bare i bhg i dag, og så ha juleferie.

Veeeeel, kl 4.15 begynte Tobias å spy. Og siden har det gått slag i slag. Nå er det, *bank i bordet*, noen timer siden siste oppkast, men herreguuuuuuuud så trøtt og sliten jeg er! Han også, forresten, men Ida (våkna hun også da lillebror ble dårlig) er hyperenergisk og har IKKE tenkt å slappe av...

Jeg tror søren meg ikke det blir jul i år jeg... blir nok sånn at vi andre blir liggende resten av uka. Faen altså.

her fikk Aron omgangen i uka som var[:'(]  *bank i bordet* ingen andre her som har blitt syke og nå er det to dager siden han spydde sist.... satser på at vi slipper unna[:-][:)]
men siden omgangen går for fulle mugger i bhg så har Aron juleferie nå[:)] gidder ikke utfordre skjebnen noe mer...

god bedring til alle syke [:)]

Skrållan: får håpe dere slipper unna.... *krysser fingrene for dere* [:)]

Ja, altså, vi MÅ jo slippe unna! [8D] Har jo ikke tid til å ligge og spy nå, dessuten så har jeg spydd nok for et helt liv de to gangene jeg gikk gravid. Det må da vel telle for noe? [8|][8D]
Han har ikke spydd siden i 6-tiden nå da, drukket litt vann har han og. Og sett masse tv.

uff skrållan,god bedring til lillegutten,håper dere andre slipper unna[:'(][:(]
Er det verste å få det mitt i jula da...[:(]

ORIGINAL: sandra 22

uff skrållan,god bedring til lillegutten,håper dere andre slipper unna[:'(][:(]
Er det verste å få det mitt i jula da...[:(]

Ja, det er så innmari typisk!! [:'(]
I fjor hadde vi det i romjula, sambo fikk det 5.juledag, og jeg spøy hele natt til nyttårsaften og klarte knapt å spise middagen på kvelden...

Back
Topp