Syk og gravid

Karolili

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Jeg hadde glemt hvor elendig det er. Sønnen har vært syk og mannen har vært/er syk, og nå ligger jeg utslått med vond kropp, hals og dum hoste. Litt rare symptomer på denne sykdommen, så vi har nok fått et guffent virus i hus. Vurderer lege, men det er vel lite hun får gjort?
 
Det var kjipt å høre.
Det er lite medisiner å få mot virus, dessverre!

God bedring :)
 
Nei, mot virus er det jo ingenting, og er det bakterieunfeksjon kan jeg jo heller ikke ta noe. Så da er det bare å dytte i seg paracet og håpe på bedre tider. Sukk.
 
Å, det er kjipt! Jeg krysser alt jeg har for at jeg ikke skal bli syk. Eldste min var syk onsdag, torsdag og fredag for to uker siden. Yngste torsdag og fredag forrige uke. Mannen hele helga, og starten av denne uka. Og i går kasta jaggu eldste opp igjen halve natta! For et strev!
 
Det er fælt å være syk når man er gravid. Sist fikk jeg svineinfluensa. Da trodde jeg virkelig jeg skulle stryke med! Krysser fingrene for deg!
 
Jeg hadde omgangssjuken sist jeg var gravid, var ikke noe ålreit det heller, men var forholdsvis tidlig, så det var før magen begynte å bli et problem...hehe :)
 
Back
Topp