Syk igjen!!:(

Mrs happy

Forelsket i forumet
♡ Maibarna ♡
Da lå jeg her igjen! Rett ut på soffan. Kroppen verker, all bevegelse verker.. Tuching av huden til bevegelse av øynene. Hoster, snørrer og står i!!
Fryser og varm, men føles likevel ikke som masse feber!!
Føler jeg akkurat var ferdig med lungebetennelse og bihulebetennelse. (Tok jo måneder å bli kvitt). Også nå jeg på igjen!!!! *urettferdig*
Vært så fantastisk fin i formen siden jul....
Gode råd til en selvmedlidende sengeligger???

Ha selvmedlidenhet. Ta vare på deg selv. :) Jeg hadde gjort det hvis jeg var syk nå. God bedring! :)

Må berre ta tida til bruk, og det er lov å synes synd i seg sjølv! Er også heilt greitt å sjå film til alle tider, ete det du vil eta og drikke det du vil drikke.

Goooood bedring! Håpar det går fort over!
PS: er lov å reise til legen og be om hjelp ;)

Føler med deg. Har fått andre runde med oppkast, bare 2 mnd siden sist. Er lei av å føle meg som en svingdør for infeksjoner. Er forsåvidt glad for at magetrollet har danset hoppsasa i hele dag så det har det greit. Men åh så vondt! Masse god bedring! Ønsker oss begge bedre helse etter dette er over.

Uff så grusomt :(

Du har min fulle medlidenhet. Du må bare tenke på deg selv og babyen og pleie kroppen din.
Du trenger ro, og har god grunn til å bare slappe av :)

En stor kopp med te + sitronsaft + honning redder ofte situasjonen her. Ikke nøl med å prøve det nå. Ta paracet og få en eller annen til å lage deg suppe også. Du har nå all grunn til å ikke bevege en eneste finger;) bare slapp av og kle deg ordentlig varm.Masse god bedring.

Tusen takk alle sammen..
Utingen er bare at min mann og datter også er syk og hjemme. Så vanskelig for mor å bare kapitulere helt:/. Men gjør mitt beste :)

Back
Topp