Syk igjen ! :(

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Ikke nok med at hver dag er tung nok som det er, men nå har krystallsyka meldt seg nok en gang !! Syns ganske synd i meg selv nå altså :(

Huff, det skal visst være en ganske kjip sykdom! Slapp av og bedring:)

Ja, det er det ;/ Andre gangen i løpet av svangerskapet ; o Må bare gjøre hjemmeøvelsene for å bli bedre igjen, å håpe de fungerer raskt denne gangen også. Enda godt jeg ikke er svangerskapskvalm i tillegg denne gangen :)

Nasse god bedring! :( Immunforsvaret er jo dårligere nå som vi er gravide. Håper det går fort over <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, har hørt at den er forferdelig :( masse god bedring, ta godt vare på deg selv <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff stakkars deg! God bedring!!

Så tamt, god bedring, håper det går raskt over!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Går krystallsyka på immunforsvaret da??
gravide burde ta c vitamin for å opprettholde immunforsvaret :)

Takk for det alle sammen ! :) <3
Håper jeg blir kvitt den raskt.

Går krystallsyka på immunforsvaret da??
gravide burde ta c vitamin for å opprettholde immunforsvaret :)

Er veldig usikker på om immunforsvaret har noe å si. Man kan vel få krystallsyke både av virusinfeksjon og mer tilfeldig, så det spørs vel hva som er grunnen da.

Er veldig usikker på om immunforsvaret har noe å si. Man kan vel få krystallsyke både av virusinfeksjon og mer tilfeldig, så det spørs vel hva som er grunnen da.
Ah, tror ikke immunforsvaret har noe å si på krystallsyken siden det er virus på balanseorganet. Immunforsvaret er vel mest motstandsdyktig mot bakterier, så feks om man har godt immunforsvar kan man allikevell får norovirus fordi det er et virus som virer annerledes i kroppen enn hva bakterier gjør.
Skal ikke si noe 100% sikkert nå altså :P

Ah, tror ikke immunforsvaret har noe å si på krystallsyken siden det er virus på balanseorganet. Immunforsvaret er vel mest motstandsdyktig mot bakterier, så feks om man har godt immunforsvar kan man allikevell får norovirus fordi det er et virus som virer annerledes i kroppen enn hva bakterier gjør.
Skal ikke si noe 100% sikkert nå altså :p

Nei, vil tror det ikke har så mye å si. Men joda, immunforsvaret vårt angriper virus også, spesielt enzymene vi har i øyne og slimhinner. Men så er jo krystallsyke oftest forårsaket av at krystallpartiklene i øret løsner og vandrer inn i væskefylte ganger, og dermed lager store bølger i denne væsken, som gjør at man blir svimmel. Derfor skal man gjøre en slags øvelse på sengekanten med å falle til sidene for å "banke" krystallene på plass, eller ut av de gangene i alle fall ;p

Uff! Så det har ikke noe med graviditeten å gjøre? Jeg har aldri hatt det før, men hadde det fra den dagen jeg fikk positiv test, så regnet liksom med at krystallsyken var noe som var lettere å få når man var gravid?! Heldigvis ble det borte på meg etter 1-2 måneder, og det var ikke så ille at det lagde problemer for meg i hverdagen. Håper det blir fort borte denne gangen da cachee :)

God bedring!!! :-)

Krystallsyken er ikke noe særlig... Ikke hatt sjøl men kjenner flere som har hatt utenom graviditet da...

Hehe nei kanskje ikke immunforsvaret har noe å si mtp dette. Vet ikke jeg :P kjipt er det jo uansett å føle seg dårlig

Ja, det er det ;/ Andre gangen i løpet av svangerskapet ; o Må bare gjøre hjemmeøvelsene for å bli bedre igjen, å håpe de fungerer raskt denne gangen også. Enda godt jeg ikke er svangerskapskvalm i tillegg denne gangen :)
Hjemme øvelser? Jeg fikk bare beskjed om å hvile.

God bedring skulle jeg og skrive men trykte litt fort.

Krystallen kommer ofte av stress fikk jeg forresten beskjed om. Hatt det 3 ganger :/

Back
Topp