syk dilla..

baby 79

Betatt av forumet
eg har fått litt dilla på noe sykt..
Jeg har så utrolig lyst å lukte på bensin, lakk, withe-sprit og salmiakk osv.
Alt som er skikkelig sterkt.. Jeg har ALDRI gjort det, med tanke på hvor skadlig det er for barnet..Men jeg har så lyst at jeg blir helt nummen i kroppen.
Har hatt det slik i 3-4 uker, håper det gir seg snart!!

Dere som har lyst på sjokolade kan jo spise det å kose dere,, men jeg kan jo ikke sette meg ned å "sniffe" heller...
Jeg verken røyker, drikker eller har prøvd narkotika, så dette er jo et helt sykt behov jeg plutselig har fått??

Noen som har hatt syke lyster og noe liknende?

Klemmer og takker for svar,, hilsen "lyst" snifferen
H

[:D] Har ei gravid veninne som sitter nede i vaskekjelleren så mye som mulig ,hun elsker lukten av gammel innestengt kjeller....(bor i en gammel bygård på Majorstua ,)
Grusomt ekkel kjellerlukt! Men alikevel sikkert bedre en å ha dilla på bensin ol.

Mamma fortalte at hun hadde dilla på å brenne fyrstikker of spise kullet...Hehe masse rart en kan få dilla på! Går og sniffer i gatene du da?!?

Oj, dette var en litt rar dille å få må jeg si. men jeg har faktisk alltid likt lukta av akkurat de tingene. har aldri gjort neon av delene, men har alltid luktet "litt ekstra" når vi har fylt bensin, hehehe..

Er nok ikke bra for barnet, eller mor, så det er godt du står imot trangen!!

Jammen ikke lett når kroppen bestemmer seg for merkelige ting!

hehe [:D]
Jeg husker fra jeg var liten, har aldri misslikt bensinlukt..når jeg fyller bensin synes jeg det er god lukt, men ikke mere enn det..nå har jeg lyst å lukte på det..det har aldri falt meg inn før..Sykt!! Men å være i et rom som er nymalt blir jeg kvalm av og får vondt i hodet..
har alltid en skvett salmiakk i vaskevannet når jeg vasker og jeg liker den sterke lukta..

Har kun 11 uker igjen til junior kommer, og da håper jeg "dilla" går over..
Det går vel over når barnet kommer??

Jeg tror det går over når barnet kommer ja. Har hørt om folk som spiser ting de vanligvis ikke liker når de er gravide, og at de ikke klarer det etter fødselen...

Merkelige greier altså!!

Godt du ikke har så lang tid igjen da. 11 uker går fort. Kanskje greit for meg å si som ikke er gravid, men jeg synes tida går så fyktelig fort om dagen.

Lykke til med å stå i mot lystene da baby 79 !

Lykkeklem
M

Er det du som står ved bensinpumpene på statoil hele tia???[:D][:D][:D]

Ja, masse rart man begynner å like av lukter...

Ei jeg vet om hadde dilla på lukten av nylagt asfalt... så typen hennes hadde oppgaven å ringe rundt i kommunen og spørre om hvor de skulle legge asfalt og når, så hun kunne få dekket behovet sitt! Mye sprøtt.

Hei toveli6 [:)]

Ja, da vet du hvordan jeg har det,, nyyydlig lukt, som man egentlig ikke bør puste inn så mye..skal innrømme at jeg trekker inn litt ekstra ved bensinpumpa jeg også..

Hehe,, hvor skadlig er det egentlig?

Kos

Bensinlukt gjør meg KVALM.. jeg må få mannen min til å fylle hver gang, og ha vinduer og dører GODT lukket[8D]

Jaggu godt å høre at ikke jeg er dn eneste som synes bensin lukter godt. snuuuuser skikkelig når vi fyller, og har liksom tenkt at jeg er litt rar. Mulig jeg er rar, men da er dere det også:-)

Herlig!

Rart at vi blir enda rarere som gravide. Gleder meg til å se hva slags lyster jeg får!!

M

Back
Topp