Jeg er blitt skikkelig skikkelig forkjøla! Muligens aircondition-syka eller influensa. Meget irriterende. Helt tett i nese og hode, rennende øyne og klør i halsen. Æææsjda. Og i morgen får jeg og mini besøk! Jippihurra 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå takk som spørNei huff da! Kan jo ikke bli syk når det er sommer å alt!! God bedring!!
Men du, hvordan gikk det med eksamenene dine forresten??
Usj, håper formen er bedre lille vennnå er jeg blitt syk.. Har vondt overalt!:-/ mannen min skulle reist til Oslo i dag med gutta og greenday konsert i morgen, men han blir hjemme med meg!! Jippi!! Men jeg kommer til å tvinge han nedover på konserten i morgen... Skal nå klare oss en dag selv om jeg er syk! HURRA for fantastiske karakterer!!! Da kan du være stolt
)
Masse god bedring til deg også!Uff, kan virke sånn;-/ nå er William sendt ned til Svigrmor ( krysser fingrene for at det går bra) og manne har tatt med seg hunden for å handle. Jeg har sofaen for meg selv!!tusen takk, satser på det går fort over!!
Uffdaa! Godt mannen ble hjemme. Her er mannen i sør korea på ferie, så ikke mye hjelp å få. Forer meg på paracet og repsils, og heldigvis er lille enda søvnig etter vaksinen så vi sover endel. Masse god bedring til deg! Vi kan jo ikke være syke i ferien...!!Usj, håper formen er bedre lille vennnå er jeg blitt syk.. Har vondt overalt!:-/ mannen min skulle reist til Oslo i dag med gutta og greenday konsert i morgen, men han blir hjemme med meg!! Jippi!! Men jeg kommer til å tvinge han nedover på konserten i morgen... Skal nå klare oss en dag selv om jeg er syk! HURRA for fantastiske karakterer!!! Da kan du være stolt
)
Usj, håper formen er bedre lille vennnå er jeg blitt syk.. Har vondt overalt!:-/ mannen min skulle reist til Oslo i dag med gutta og greenday konsert i morgen, men han blir hjemme med meg!! Jippi!! Men jeg kommer til å tvinge han nedover på konserten i morgen... Skal nå klare oss en dag selv om jeg er syk! HURRA for fantastiske karakterer!!! Da kan du være stolt
)
Gratulerer med vel blåst eksamensperiode! Lærer du går på?Ååå takk som spørde gikk over all forventning!! B på pedagogikken, C i begge norsk(muntlig og skriftlig) og C på samfunnsfagen også. Det hadde jeg ikke trodd skulle gå med baby på armen! Overlykkelig
![]()
Jepp!Gratulerer med vel blåst eksamensperiode! Lærer du går på?
Ja, det går i Repsils og paracet her også. Hatt den værste natta på lenge da jeg har hatt høy feber og William har vært urolig.. Veldig lite søvn kam du si!:-/ blir en rolig innedag i dag også! Det var jo veldig langt unna mannen din var da.. Blir vel godt når han kommer hjemUffdaa! Godt mannen ble hjemme. Her er mannen i sør korea på ferie, så ikke mye hjelp å få. Forer meg på paracet og repsils, og heldigvis er lille enda søvnig etter vaksinen så vi sover endel. Masse god bedring til deg! Vi kan jo ikke være syke i ferien...!!
Det er vel på klikk.no det ligger en artikkel nå om at det ikke finnes noe som heter "sommerforkjølelse". Har ikke lest den, men antar at det er pollenallergi de snakker om.Lurer litt på om det er pollenallergi dette her...? Hadde nøyaktig samme greia i fjor på samme tidspunkt...!