Sydentur

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Ja da reiser vi til Gran kanari den 5 januar   Er det noen som har noen gode tips ang baby i syden? Shina kansje? Du som nettopp var i syden [:D] Hvet dere om det er vanlig at hotellene har sprinkelseng\reiseseng? Det er jo et barnehotell vi skal på?? [8|] Kan jo ikke ta med alt mulig hjemmenifra...

Vi var på Gran Canaria når storebror var året. Da ordnet de slik at vi fikk sprinkelseng og vannkoker på rommet da vi bestilte turen. Trille tok vi med selv, men det går visst an å forhåndsbestille leie av det også.
Dere får ha en god tur og kose dere masse!

vi hadde med oss Lis-Bethina til tunis når hun var 4 måneder. Det vi fikk beskjed om at var viktig å tenke på var å få i barnet nok veske når det er varmt, ta med alt av mat hjem i fra til barnet, smør ofte med solkrem og å bare spise is som har er pakket inn, ikke kule is ol.  Var å snakket med de på vaksinasjons kontoret siden hun var så liten når vi dro, tror nok det meste er viktig enda.

Jeg tok med nok mme til snuppa ellers får du kjøpt glass fra nestle i spania det er bare opp til 6mnd og det er mindre utvalg men jeg fikk tak i noen hun elsket, ellers hadde jeg med grøt, men det får man også lett tak i, gikk tom noen dager før vi skulle reise så da ble det grøt derifra også, hun likte den bedre en de hun får her hjemme!... kanskje ikke så rart den jeg kjøpte smakte som kake bunn[8D]

alt til narn er mye mere søtt der nede så de liker det kjempe bra, men kjipt hvis du er som meg, Alva har ennå ikke smakt noen form for søtsaker (kake,is, mm eller saft osv) har ikke planer om at hun skal få noe før hun kan spørre om det selv. så man må vert obs på glassene det er en del frukt purrer som er med knust kjeks i osv

hvis du har leilighet er det vankoker der, ellers hadde jeg kjøpt en, jeg kokte flaskene men ikke vannet, (vannet er jo på flaske alike vel)

Vi ringte hotellet og de hadde reise seng, hadde jeg vert deg ville jeg også forhørt meg, men jeg tror det er vanlig å ha seng til barn på hotell[8D]

god tur! schnuppa di kommer til å digge det!

ORIGINAL: ludri

Ja da reiser vi til Gran kanari den 5 januar   Er det noen som har noen gode tips ang baby i syden? Shina kansje? Du som nettopp var i syden [:D] Hvet dere om det er vanlig at hotellene har sprinkelseng\reiseseng? Det er jo et barnehotell vi skal på?? [8|] Kan jo ikke ta med alt mulig hjemmenifra...

Oioioi!!! Hvor på Gran Kanaria skal dere da? Vi reiser ned dit den 12 januar! Skal være i Aguiniguin (eller noe sånt). Jeg vet at det er veldig dyrt med bleier der, så det har i hvertfall vi tenkt å ta med oss. Kanskje vi treffes der

vi var på kreta med jr når han var 5 mnd, forhør deg på hoteller / reiseselskapet om seng + dyne (for oss var det dyrere å leie seng der enn å kjøpe å ta med egen) ta med mme, bleier er GØØRRRRRR dyr 3xprisen i norge, ta hverfall med badebleier. Nå er det jo ikke så ille varmt, men apoteket anbefalte oss gem, og ta med litt nesedråper og ev medisiner.... vogn må du ta med er du heldig får du den igjennom sikkerhetskontrollen på GBO, og husk myggnetting. Bruk bare flaskevann, de har godt utvalg i middag + frukt der vi var hverfall. Jr var svært begeistret for at mora hadde tatt med fruktnettet hans [;)]

småtrollene må også ha pass.

Vi var på tur for 2 mnd siden. Vi rimgte turoperatøren og bad om seng til veslefrøkna, og bad samtidig om seng på flyet.

Vi hadde med vogna, mme, grøt, middag, frukt, vannkoker, badebleier, vanlig bleier og alt som vi vanligvis bruker. Det gikk kjempe bra og hun storkoste seg i vannet og å få ligge i bare bleia! Nyt det!!

ORIGINAL: Surregåsa

Vi var på tur for 2 mnd siden. Vi rimgte turoperatøren og bad om seng til veslefrøkna, og bad samtidig om seng på flyet.

Vi hadde med vogna, mme, grøt, middag, frukt, vannkoker, badebleier, vanlig bleier og alt som vi vanligvis bruker. Det gikk kjempe bra og hun storkoste seg i vannet og å få ligge i bare bleia! Nyt det!!
Seng på flyet?? Trodde de var nødt å sitte på fanget jeg..?? [8|] Hmmm Og JA vi skal kose oss masse!!! [:D][:D][:D] De som vil kan hoppe oppi kofferten [8D][:D] Takk for tips alle dere søte kjekke jenter [8D][:)][:D][;)] Og Ho mor: Vi skal være på ved Peurto Rico, tror ikke det er så langt unna dere..? [:)] Men vi reiser nok hjem når dere kommer ned [:o] 

ORIGINAL: ludri

ORIGINAL: Surregåsa

Seng på flyet?? Trodde de var nødt å sitte på fanget jeg..?? [8|] Hmmm Og JA vi skal kose oss masse!!! [:D][:D][:D] De som vil kan hoppe oppi kofferten [8D][:D] Takk for tips alle dere søte kjekke jenter [8D][:)][:D][;)] Og Ho mor: Vi skal være på ved Peurto Rico, tror ikke det er så langt unna dere..? [:)] Men vi reiser nok hjem når dere kommer ned [:o] 

Det er rett ved siden av der vi skal . Vi skal bare være der en uke vi også. Og det holder sikkert lenge når vi skal bo oppi svigers. Har supert forhold til de asså, men det er rart med det..[8|]

Back
Topp