Sydentur

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Hei hei,

Er der noen her som har vært i syden med en liten før? Noen som har tips til hva jeg absolutt må ha med (uten om bleier og Wipes)? Hun er 9 mndr når vi drar og blir i 2 uker. Blir første gang jeg reiser med lille[emoji4]

Hei hei,

Er der noen her som har vært i syden med en liten før? Noen som har tips til hva jeg absolutt må ha med (uten om bleier og Wipes)? Hun er 9 mndr når vi drar og blir i 2 uker. Blir første gang jeg reiser med lille[emoji4]
Så koselig!
Hvis jeg skulle på tur med min så hadde jeg tatt med sånne klemmeposer. Noen i alle fall. Min er glad i frukt og for min del hadde det vært avslappende å vite at jeg har både "pupp" og klemmeposer.

Paracet kan være kjekt å ha, samt saltvannsdråper til nese. Dette var det første jeg tenkte bortsett fra det du allerede har nevnt (bleier og servietter).

Så kjekt!!! :) Jeg har alltid med mye pø til de små, siden man aldri vet hva man finner der man er. Paracet, bleier, wipes, gempulver, bephanthen, grøt, fruktmos, smoothies, omo(kan legge bodyer og slikt til vask med en gang), middagsglass.. Tja, jeg pakker mye☺️

Hadde også tatt med en pakke med erstatning, har hørt at det ikke er like lett å få tak i alltid. I tilfelle du skulle bli syk f.eks.

Jeg ville tatt med smoothier, solbriller, Uv drakt, en ordentlig god vogn. Solkrem(uten hormonforstyrrende midler), MANGE pysjer, smekke, flaske/tutekopp til å gi vann i, nok mat(jeg tok også med en haug av skjeer ettersom jeg er hysterisk forholdt til å vaske de i møkkete vann, så skyldte jeg de når de hadde blitt brukt og vaska og kokte de når vi kom hjem til Norge) Solhatt, leker saltvannsspray, og kluter. Masse ekstra skift! Jeg tok med masse klær å stortsett alt blei brukt.

Hm...ser ut til at det blir en stor koffert[emoji15] Tusen takk for alle tips![emoji4]
Her ble det full koffert på veg ned og en liten koffert i håndbagasje (som jeg også reiste bed med) + en fullstappa stelleveske på vei hjem igjen:hilarious:

Back
Topp