Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøp deg et par støttestrømper på apoteketNå nærmer det seg at jeg skal reise til sydlige strøk, og jeg gleder meg plutselig ikke lenger... Gruer meg faktisk, og er engstelig for å reise langt som gravidKlump i magen.
Flere som har følt det sånn? Evt. har erfaringer med reise under graviditet.
Kjøp deg et par støttestrømper på apoteketog du kan jo undersøke ang. leger og sykehus til dit du skal gjennom reiseforsikringen? Prøv å finne roen i det som uroer deg. Er slik jeg har begynt nå i hvert fall. Støttestrømper siden man blir sittende stille lenge, så jeg var bekymret for det.. så ringte jeg reiseforsikringen og forhørte meg om de "beste" legene/sykehus i området, sånn at om noe skjer, så vet jeg det.. neste blir å finne ut om mat og drikke
![]()
Hva er du engstelig for da? Kom nettopp hjem fra 2 uker i Tyrkia jeg. Gikk veldig fint. Er det noe du lurer på, så spør, så skal jeg prøve å forklare![]()
Støttestrømper har jeg kjøpt![]()
Er vel engstelig for at det skal skje noe mens jeg er der. Googlet litt og nærmeste sykehus er 1,5 time unna. Er vel redd jeg skal føle det litt som vi er helt alene om det skulle skje noe. Ikke få hjelp/slite med å forklare hva vi trenger hjelp til.
Å snakke med forsikringsselskapet før man reiser er kanskje ikke så dumt
Matdelen kommer jeg nok til å være veldig streng med, mest fordi jeg ikke vet hvor grensa går. Så tenker det er like greit å være streng, så jeg ikke engster meg over det i ettertid.
Tror ikke det er lege på hotellet jeg skal på :/ Ganske lite hotell og sted. Helsekortet hadde jeg tenkt å ta med jeg også.På hotellet vårt var det lege hver dag, som jeg stoler på ville ha fått meg til et trygt sykehus dersom det skulle bli noe. Jordmora mi sa at helsekortet var lurt å ha med for det ville de faktisk forstå mye ut ifra.
Matdelen var nok jeg også ganske streng med, noe som naturligvis førte til endel kjedeligere kost for meg! Men heller det enn å engste seg etterpå, som du også sier!