Sydentur

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
No er vi nettopp komme heim fra sydentur. Var veldig spent på flyturen på forhand, og det gjekk over all forventning! Han sov lenge begge veier og når han var våken satt han heilt i ro! Han som aldri sitt i ro ellers ;) han trivdes veldig godt der nede og så me har kosa oss skikkelig!
 
  • Liker
Reactions: jc
Velkommen hjem igjen :). Så flott at dere fikk gode erfaringer med å ta med barn på ferie. Da har dere muligheter for mange gode opplevelser i tida framover. :)
 
Velkommen hjem igjen! Godt det gikk bra. Jeg er spent,for vi drar snart til syden igjen med frøkna. Er så spent på om hun er like flink nå på flyet,som hun var da vi var nedover i sommer.
 
Så bra det ble en fin tur:)
Vi er på Kypros nå, skal hjem igjen på fredag. Nedover var begge barna veldig greie på flyet, håper de er det hjemover også:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Velkommen heim :)
Vi har reist på sydentur med både 1, 2 å 3 barn å det har gått utrolig fint :)
Godt å kom t sol å varme innimellom :)
 
Vi drar muligens til lanzarote på fredag. Er veldig spent på hele reisa. Det er laaaaang flytur -nesten 6 timer, så jeg har ikke helt bestemt meg enda. Hvordan sovna og sov deres små på flyet? Hadde dere ekstra sete?
Skulle helst sett meg et reisemål med litt kortere reisetid, men da blir det vel ikke så varmt tror jeg..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi drar muligens til lanzarote på fredag. Er veldig spent på hele reisa. Det er laaaaang flytur -nesten 6 timer, så jeg har ikke helt bestemt meg enda. Hvordan sovna og sov deres små på flyet? Hadde dere ekstra sete?
Skulle helst sett meg et reisemål med litt kortere reisetid, men da blir det vel ikke så varmt tror jeg..


Sent from my iPhone using BV Forum
Reis ned å kos dere;)

Når vi reiste til Kypros satt vi helt fremst og fikk krybbe som de henger på veggen. Der sov han vel 2timer.
Når vi reiste hjem igjen satt vi litt lenger bak. Da sovna han på arma mi, arma mi sovna også:p
Flyturen tok 4.5 timer

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Vi drar muligens til lanzarote på fredag. Er veldig spent på hele reisa. Det er laaaaang flytur -nesten 6 timer, så jeg har ikke helt bestemt meg enda. Hvordan sovna og sov deres små på flyet? Hadde dere ekstra sete?
Skulle helst sett meg et reisemål med litt kortere reisetid, men da blir det vel ikke så varmt tror jeg..


Sent from my iPhone using BV Forum
På veg ned sovna han før vi letta og sov eit par timar. På vei opp var han våken ei lita stund først, var overtrøtt så tok litt tid før han stupte. Då sov han nesten heile turen. Vi hadde ikkje ekstra sete, gikk heilt greit.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja da reiser vi til Lanzarote på fredag:) Gruer meg til flyturen, men det går sikkert fint. Hun har ikke sovna i armene mine siden hu var bitte lita , så er spent på hvordan det blir. Men digg blir det å komme til litt sol og varme:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: jc
Ja da reiser vi til Lanzarote på fredag:) Gruer meg til flyturen, men det går sikkert fint. Hun har ikke sovna i armene mine siden hu var bitte lita , så er spent på hvordan det blir. Men digg blir det å komme til litt sol og varme:)


Sent from my iPhone using BV Forum
God tur :) håpe det går bra på flyet!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kom hjem fra Lanzarote igår. Turen gikk over all forventning! Hun var så flink på flyet og under hele oppholdet. Hun Elsker fremmede og har begynt å rope for å få folk til å snu seg. Og når de gjorde det, satt hun i DET smilet! Fantastisk! :)
Vi bestilte en Flyebaby som vi henta på Gardermoen. En slags hengekøye Som festes på matbrettet på sete foran, og rundt livet mitt el i vårt tilfelle rundt det ledige sete i midten. Vi bestilte ekstra sete. Det var helt genialt! Og ho satt som i en bilstol. Null stress og vi koste oss masse i sola :)ImageUploadedByBV Forum1382778417.785521.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: jc
Kom hjem fra Lanzarote igår. Turen gikk over all forventning! Hun var så flink på flyet og under hele oppholdet. Hun Elsker fremmede og har begynt å rope for å få folk til å snu seg. Og når de gjorde det, satt hun i DET smilet! Fantastisk! :)
Vi bestilte en Flyebaby som vi henta på Gardermoen. En slags hengekøye Som festes på matbrettet på sete foran, og rundt livet mitt el i vårt tilfelle rundt det ledige sete i midten. Vi bestilte ekstra sete. Det var helt genialt! Og ho satt som i en bilstol. Null stress og vi koste oss masse i sola :)Vis vedlegget 37171


Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra :) vil du anbefale Lanzarote? Vi lurer på å reise der neste vinter...


Sent from my iPad using BV Forum
 
Går det an å bestille flybaby når man flyr med Ryanair også??
 
Går det an å bestille flybaby når man flyr med Ryanair også??
Man bestiller uavhengig av hvilket flyselskap du bruker. De har pick up på de fleste flyplasser i Norge. De har andre produkter også. Reisen ble helt fantastisk og jeg har nå ingen betenkeligheter med å ta en laaaaang reise. Kina feks, No problem! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så bra :) vil du anbefale Lanzarote? Vi lurer på å reise der neste vinter...


Sent from my iPad using BV Forum
Jeg likte meg veldig godt. Vi bodde på et blue village hotel, Flaminco beach hotell. Fint hotell med kort vei til stranda. Temperaturen var fin. Ikke for varmt, men varmere enn i Norge. En fin rusletur langs strandpromenaden inn til byen med shopping og restauranter. Det var rent og pent, og ingen som masa og nærmest dro deg inn i butikkene. Det var mulighet for å ta båt over til naboøyene, noe vi gjorde og det var kjempe fint. Var også en flott dyrepark vi var i.









Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg likte meg veldig godt. Vi bodde på et blue village hotel, Flaminco beach hotell. Fint hotell med kort vei til stranda. Temperaturen var fin. Ikke for varmt, men varmere enn i Norge. En fin rusletur langs strandpromenaden inn til byen med shopping og restauranter. Det var rent og pent, og ingen som masa og nærmest dro deg inn i butikkene. Det var mulighet for å ta båt over til naboøyene, noe vi gjorde og det var kjempe fint. Var også en flott dyrepark vi var i.
Vi bodde i leilighet, med stue, kjøkkenkrok, soverom og bad. Det var kokeplater, vannkoker og micro. Veldig kjekt.








Sent from my iPhone using BV Forum



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp