Sydentur *tips?*

2 guttegull

Forelsket i forumet
Hadde tenkt å reise til Gran Canaria i mars, men pga at mannen skal operere må me skrinlegge planane...
Derfor tenkte me heller å bestille til sommaren, første uka i juli.
Har tenkt på Tyrkia, men ingen av oss har vore der midtsommers så lurer på om det fort kan bli for varmt for dei små der? Nokon som har erfaring?

Nokon som evt. kan anbefale andre plasser? Skal liksom ikkje koste skjorta heller... Satt øverste grense på 15 000,- Spania og Hellas på den tiden er jo svindyrt når kriteria er helst to soverom, All Inclusive og barnevennlig...

Anyone?

Jeg var i tyrkia i begynnelsen av september og da var det skikkelig varmt, så vil nesten tro at det er alt for varmt for de små i juli mnd [:)]

Ja, eg og har vore der i begynnelsen av september og det var VARMT....
Men når eg søker opp vêrstatistikk på yr viser det gj. snitt dagstemperatur på 28 grader i juli. Det er jo ikkje så gale....men veit ikkje om eg heilt stoler på yr...[8|]

Tyrkia er VARMT om sommeren.. Jeg var der for 3 år siden i slutten av Juni.. Og vi hadde over 40 grader!!

Men hva med kroatia? der skal vi i Juni.. Aldri vært der før, men mange av de vi skal med har vært der maaange ganger [:)]
Og der nede er det GANSKE billig og leve!![;)]

Thank you[:D]
Kroatia skal sjekkes ut!

Var i Bulgaria i juli for tre år siden...43 grader[:o].......Heteslag[&o][&o]

Ja kan jo legge til at på den Tyrkia turen, den ene dagen på stranda hadde vi 53 grader..
Måtte være i vannet HELE tiden.. Og det var heller ikke lenge vi klarte å være på stranden [8D]

Vi har bestilt til Kypros i August - VARMT [&:] Men satser på at det går fint, bade masse - kan også være i leiligheten med et lite basseng, da vi har happy baby leilighet så vi har en liten inngjerda hage flekk [:)] Men er nok vrient å få til all inclusive til en familie på 4 i sommerferien på under 15 000... Vi måtte ut med 22500 for "alt" - og det var det billigtse vi fant, men skal på på Sungving resorts [:)]

ER vel Tyrkia eller Bulgaria som er litt billigere? Eller om dere tar restplass og har muligheten til å bare hive dere på en tur! [:)] Men ja, tyrkia er VARMT, august er vel den varmeste mnd..

Happy Baby-leilighet er jo berre heeeeeilt fantastisk!
Men blir litt over budsjett (kjem litt an på skatteoppgjøret[8D]).
Ser at i begynnelsen av mai ligg Happy Baby-leiligheter på rundt 10 000,- berre. Halv pris av juli[:-]
*må smiske med mannen om han kan ta ei ferieuke i mai*[:D]

LinnOgMia; kva selskap reiser de med når de skal til Kroatia? Litt lite utvalg syns eg hos dei "vanlige" (StarTour, Ving, Apollo)

ORIGINAL: 2 guttegull

Ser at i begynnelsen av mai ligg Happy Baby-leiligheter på rundt 10 000,- berre. Halv pris av juli[:-]

LinnOgMia; kva selskap reiser de med når de skal til Kroatia? Litt lite utvalg syns eg hos dei "vanlige" (StarTour, Ving, Apollo)

Hmm.. Mener det er Apollo!! (Svigers som betaler og styrer skuta[8D] )

ORIGINAL: LinnOgMia

ORIGINAL: 2 guttegull

Hmm.. Mener det er Apollo!! (Svigers som betaler og styrer skuta[8D] )

Nice[:D]
*må smiske med svigers som aldri har hatt pass og aldri vore oppi fly*[8D]
lite vellykka kanskje[8|]

Vi skal til Kreta vi. Skal bo i villa ved vannet sammen med svigers og svigerinne m/fam! DET blir herlig det![8D][:)][:)][:)][:)][:)]

vi var i marmaris i juli, 48 grad sto det på måleren..

Hadde mannen fått fri hadde me nok reist i mai, men pga at me begge skal ha gradert permisjon fra 1. april må me nok vente til ordinær ferie i juli.
Har ei ferieuke i mars, men siden det er usikkert når han får operere og mest sannsynlig må gå og skifte på såret 2-3 uker etterpå tørr me ikkje bestille enda....så da blir det vel sikkert Beitostølen i stedet for[8D] Ikkje heilt syden, men kan jo leike syden på spa kanskje[8D][:D]

Back
Topp