Sydentur *Oppdatert*

CasiopeiA

Forelsket i forumet
Noen av dere som har bestilt sydentur før mini er født? Hvordan gjør man da når man skal registrere med navn og fødselsdato?

Ringte Star Tour og de sa jeg skulle bestille reisen og registrere et navn på babyen og termindato. De er visst ikke så nøye på det når man bestiller reisen men det er viktig at det stemmer med pass og reiseinformasjon når man skal reise. Så da endres det bare når babyen kommer og den har fått navn.. 

Det var et godt spørsmål. Følger med på denne tråden da vi skal bestille tur i høst for neste sommer.

Vi rengt reiseselskapet å fortelt situasjon å så ordna d sæ Babyn sitt jo på fanget på flyet å hotellet la ei reiseseng innpå rommet,så d gjekk bærre fint

Tuppeline skrev:
Vi rengt reiseselskapet å fortelt situasjon å så ordna d sæ Babyn sitt jo på fanget på flyet å hotellet la ei reiseseng innpå rommet,så d gjekk bærre fint

Men skal jeg bestille til 3 eller 4 presoner da?

Hvor gammel var babyen din når dere reiste?

CasiopeiA skrev:

Tuppeline skrev:

Men skal jeg bestille til 3 eller 4 presoner da?

Hvor gammel var babyen din når dere reiste?

Æ bestilt for 3 persona,men venta t gullet va 7 mnd før vi reist :)

Vi gjorde det før guttungen kom. Bestilte i navn Baby og la inn termindato.
Kommer til å bestille denne gangen også før babyen er født.

Er dere 4 når dere reiser, skal du bestille for 4. den nye skal betale 250kr (tror jeg det var) i avgifter.

Back
Topp