Sydentur med mini - tips?

Iskaffen

Flørter med forumet
Jeg, pappaen, mini og mine foreldre skal til Mallorca til tirsdagen :)
Er det noen som har gode tips til tiden på flyplassen, flyturen og tiden der nede?

Vi skal ha med vogn, såklart, men skal jeg ta med TFK vogna eller en 4ME liten og nett 3hjuling?
Heller litt mot 4ME'n. Den er litt enklere å ha med inn på restauranter osv :)
 
Til tirsdag reiser jeg, lillegutt og mamman min til USA, vi tar bare med trille, som vi skal bruke på flyplassene også siden vi må ta tre fly!
Jeg har kjøpt inn bærbar dvd spiller til han for å holde han litt i ro på flyet, og på flyplassene har jeg tenkt å la han farte og krabbe rundt for å få ut energi.
Her har vi kjøpt inn paracet og nesespray til flyturen.
Blir spennede!
 
Jeg hadde med city crossen og det er j veldig glad for! Bedre å sove i enn trilla, og bedre å kjøre på brosten! Hadde ergobaby på flyplassen (og i taxi til og fra flyplass er jeg redd).. :p Holdt han for øra under opp-og nedstigning, det gikk veldig bra :) Sov nesten hele veien hjem!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hadde med mme og grøtpulver! Bleiene i tyrkia var dyre, hadde med det og ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Og en ting til, du tar garantert med for mye klær! Vi hadde 26-30 grader, ungen satt i bleie hele dagen, evt kanskje tskjorte!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tar også med mme og grøtpulver:)
Bleier og sånt har familien min stående heldigvis, så da slipper vi å tenke på:)
 
Mme, grøtpulver og middagsglass blir med :) Tar med bleier også.

Nå blei jeg veldig i tvil igjen om jeg skal ta med TFK vogna. Han sitter jo helt klart best i den. Den må nok være med da :)

Har bæresele til flyplassen, men han kommer til å være så trøtt. Håpa kanskje de hadde noe til utlån :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her var det soving i bæreselen! Ensa ikke folka rundt :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Lov å håpe at han syns det er greit. Eller så kan det bli en fin reise

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
:eek: !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hvor langt flytur har dere?
Her er det lengste 8,5 timer. Huff... Jeg gruer meg litt kjenner jeg, selvom det kommer nok til å gå helt greit!:)
 
Det er bare 3,5 time, men vi drar hjemmefra kl 3 på natta, så hvis han ikke får sove nok så blir han veldig grinete.

Jeg bestilte FlyeBaby på barnombord.no i går jeg. Tenkte kanskje den var fin å ha :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi må også dra hjemmefra klokka 3 på natta, så blir nok tungt for alle!
Flyet går halv 7 på morran!
Har også kikka på flyebaby saken, men tror rett og slett at gutt ungen er alt for lang til den, han er over gjennomsnittet i lengden.
Så satser på at det går greit uten!:)
 
Ja, jeg lurer litt på om den passer jeg også, men fant ut at 269kr er verdt det hvis den funker ;)
Vi har en veldig utålmodig baby, hehe.
 
god tur til dere ! hvilken flyplass flyplass flyr dere fra?:)
 
god tur til dere ! hvilken flyplass flyplass flyr dere fra?:)


Takk for det ;) Vi dro fra Gardermoen.

Den FlyeBaby saken, var ALTFOR liten til gutten vår. Så det var waste of money, men men! Vi var nå så heldige at de hadde 3 ledige seter bak oss, så foreldrene mine satte seg der så jeg og sambo fikk to seter mellom oss til mini :) Begge veier! Gull altså :)
 
Back
Topp