Sydentur med baby

Nomade

Betatt av forumet
Familien min er i Italia nå og storkoser seg i varmen, og de syns såå synd på oss som sitter her i nord og kan telle antall sommerdager på én hånd!! Så mamma har invitert med mormor, meg og søstrene mine på jentetur til Kreta til høsten! :) Gleder meg veldig!

Men da vil jenta mi være 3,5 mnd, og jeg lurer på om noen har erfaring med å reise til syden med så små barn? Hva er det viktig å tenke på? 


Det jeg lurer mest på er vel om det er trygt/lurt å ta med Simo Kombivogna mi, eller om jeg bør kjøpe en billig trille med rygg som kan legges helt ned? Eeelsker jo egentlig vogna, og elsker at bagen kan taes ut, men den slites kanskje en del i sola.. 
PS: Prampack er allerede kjøpt:)
 
er bare å dra å kose seg det :) hadde lett tatt med vognen hadde jeg hatt prampack! 


 


LadyOnHeels skrev:
er bare å dra å kose seg det :) hadde lett tatt med vognen hadde jeg hatt prampack! 




Hert enig, om du har prampack er det bare til å ta den med, den bør jo helst stå i skyggen uansett..
Anbefaler å ta med bleier, pakk i i vogna så slipper du betale i dyre dommer for bleier der nede. ( norge har verdens billigste bleier!)
 
Takk skal dere ha:)

Bleier er notert på handlelista! Må vel også få tak i både solbriller, solhatt og UV-drakt! Noen anbefalinger?
 
Back
Topp