Sydentur i uke 12 :-/

Lykketroll

Betatt av forumet
På fredag fikk jeg besøk av svigermor. Hun var så fornøyd siden hun og svigerfar hadde bestemt seg for å spandere tur til Alcudia på oss i september. Jeg prøvde å være entusiastisk og veldig glad, men i bakhodet surret det at jeg på den tiden ville være rundt 12 uker på vei. Hvis jeg blir kvalm i dette svangerskapet også så er det absolutt ikke sikkert at det har sluppet taket til den tid :-/

Vi bestemte oss for å fortelle foreldrene våre at vi er gravide. Syntes at det var litt greit å diskutere situasjonen. Hadde egentlig ikke tenk å fortelle nyheten på lange tider.

Nå er turen bestilt og jeg håper så at det skal gå bra!! Jeg som hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle bevege meg utenfor Skandinavia denne graviditeten siden jeg bekymrer meg sånn for at jeg skal spise noe feil.

Så snilt av de da:) Jeg var nylig en tur i syden jeg også.Hadde bestilt tur før vi viste vi var gravide. Var litt nervøs selv for og reise,men det gikk så bra:) Du kan leve akkurat som normalt,bare passe på og få i deg nok væske i sola og unngå div matvarer:) For og være på den sikre siden(kanskje litt hysterisk,men er man gravid så er man gravid) så holdt jeg meg unna isbiter, rå salat, frukt, fisk, is som ikke var pakka inn og rått kjøtt :) Tror dere kommer til og få en kjempe fin tur også håper jeg formen din er bra der nede:)

Det går nok helt fint :) vi hadde også bestilt tur før jeg ble gravid, så jeg bikker 12 uker mens vi er i syden :)

Så snilt av de da:) Jeg var nylig en tur i syden jeg også.Hadde bestilt tur før vi viste vi var gravide. Var litt nervøs selv for og reise,men det gikk så bra:) Du kan leve akkurat som normalt,bare passe på og få i deg nok væske i sola og unngå div matvarer:) For og være på den sikre siden(kanskje litt hysterisk,men er man gravid så er man gravid) så holdt jeg meg unna isbiter, rå salat, frukt, fisk, is som ikke var pakka inn og rått kjøtt :) Tror dere kommer til og få en kjempe fin tur også håper jeg formen din er bra der nede:)

Ja håper det blir bra :) hvis ikke jeg er fin i formen så har jeg et lite problem, iallfall om morgenen. det som fikk meg til å kaste opp sist svangerskap var at jeg drakk. Jeg måtte kutte helt ut å drikke om morgenen :(

Får håpe det går fint der nede og at du ikke er så dårlig at du ikke får i deg noe og drikke. Det er jo så viktig der nede i varmen:p Ps. Hvordan får man til og "kopiere" teksten til den man svarer på som du gjorde på meg ovenfor?hihi :)

Får håpe det går fint der nede og at du ikke er så dårlig at du ikke får i deg noe og drikke. Det er jo så viktig der nede i varmen:p Ps. Hvordan får man til og "kopiere" teksten til den man svarer på som du gjorde på meg ovenfor?hihi :)
Satser på det ja:-)
På pc'en trykket jeg på "svar" som står rett etter innlegget jeg vil "kopiere". På mobilen så trykker jeg på innlegget og velger " quote". Vet ikke om det er likt på alle mobiler.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp