Lykketroll
Betatt av forumet
På fredag fikk jeg besøk av svigermor. Hun var så fornøyd siden hun og svigerfar hadde bestemt seg for å spandere tur til Alcudia på oss i september. Jeg prøvde å være entusiastisk og veldig glad, men i bakhodet surret det at jeg på den tiden ville være rundt 12 uker på vei. Hvis jeg blir kvalm i dette svangerskapet også så er det absolutt ikke sikkert at det har sluppet taket til den tid :-/
Vi bestemte oss for å fortelle foreldrene våre at vi er gravide. Syntes at det var litt greit å diskutere situasjonen. Hadde egentlig ikke tenk å fortelle nyheten på lange tider.
Nå er turen bestilt og jeg håper så at det skal gå bra!! Jeg som hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle bevege meg utenfor Skandinavia denne graviditeten siden jeg bekymrer meg sånn for at jeg skal spise noe feil.
Vi bestemte oss for å fortelle foreldrene våre at vi er gravide. Syntes at det var litt greit å diskutere situasjonen. Hadde egentlig ikke tenk å fortelle nyheten på lange tider.
Nå er turen bestilt og jeg håper så at det skal gå bra!! Jeg som hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle bevege meg utenfor Skandinavia denne graviditeten siden jeg bekymrer meg sånn for at jeg skal spise noe feil.