sydentur i sommer

Vi var i Praha da mini var 4 mnd, gikk kjempefint det [:D]
Planlegger muligens sydentur til høsten [:)][:)]

ORIGINAL: gullemitt09

ORIGINAL: anettes123

jeg skal til alicante eller i nærheten der.moren til guttungens far har hus der.så vi betaler bare 4000 for flyreisen frem og tilbake.i to uker...veldig billig..må jo skaffe pass og.Gir mme ,men får vell lov ha det med gjennom pipegreien...???håper det ellers må eg gjøre det annerledes..Sist sommer viu var der kjørte jeg bil om natten der for kjørte meg vill,men var like i nærheten huset hele tiden. så har jo vært på tur der før hih.fin plass iallfall..

Mammamilla hadde hatt med melk på flaske gjennom den her pipegreia [;)]
Forstod på henne at du fikk lov til det, men du må smake på melka før du får ta den med deg [8|] [;)]

Hehehehe..
Stemmer det [8D]
Følte meg rimelig teit da en svææær mørk muskelmann vinka meg til siden.
Og ba meg smake på innholdet i tåteflaska!! Hahaah[:D]

ORIGINAL: KasperogKine

ORIGINAL: Baby Rickardsson

ORIGINAL: KasperogKine

Drar til Gran Kanaria i slutten av April vi[:D]

Oj, hvor og når?

Arguineguin- 24 april. Hvor skal dere da?

Reiser hjem 24 vi da. Vi skal til Bahia Feliz. Og gleder meg masse til å ha med knöttet på tur[:D] Skal bli artig å se hvordan det blir.

Vi skal feriere i Norge og en tur te København. Ikke fordi vi ikke tør å dra lenger, men fordi vi aldri har feriert her hjemme før. Tror ikke det er noe i veien for å dra til utlandet/syden.

Men kan se for meg at det er varmt for de små i syden midt på sommern og at det ikke er så mye vits i å dra til syden i høgsesongen om man bare må lete etter skygge etc. Tror de har mer glede av det om noen år, eller litt utenfor høgsesongen.

vi drar til Italia begynnelsen av juli. Gruer meg så fælt. Redd for varmen og at hun ikke spiser nok.

Merethe

Vi skal til Mallorca 12.juni[:D] Jeg gleder meg! Flyturen og varmen gruer jeg meg litt, men det går nok fint[:)]

Vi drar til Tyrkia i mai.

Jeg ville aldri reist i slutten av juni, juli eller august med en så liten baby. Har jo problemer selv i varmen, og tenker det må være fælt for henne. Vil jo nyte ferien også [:D]

bahia feliz har eg vært på...hih

har akkuratt vært i dubai:) hun var under 4 mnd, gikk kjempe bra[:D]
Så drar vi til hellas i 3 uker i mai.

barn omstiller seg til vær forandringer lettere enn oss voksene og bare å passe på å gi vann[:D]

Hvordan er det egentlig å fly for babyene når de er så små?
Får de ikke veldig press i hodet? Derfor de gråter så veldig på fly? Noen som har erfaring med å fly med baby?

Bekymrer meg bare litt for å fly med henne...
Eller trenger jeg ikke det?

ORIGINAL: lenemor

Vi reiser til spania om en måned vi - jobben til mannen min har feriehus der som vi leier for 1000 kroner for to uker - med bil! [:D]. Med Johanna var vi på Lanzarote da hun var 5 måneder - helt supert (og så minner jeg igjen om reisetips-tråden min som var laget med tanke på å reise med så små barn: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=3238674 )

Lenemor, fant du ut av det med honningen i maten der nede som du skriver om i denne linken?

ORIGINAL: snowball

Får de ikke veldig press i hodet? Derfor de gråter så veldig på fly? Noen som har erfaring med å fly med baby?

Min reagerte ikke i d hele tatt:) hun gråt bare litt når vi stod på gardemoen og venta på å slippe ut, for d var så sykt varmt i flyet og vi stod der i 20 min. jg ammet henne når vi var på vei opp og når vi landa. Men de sier at babyer ikke føler trykk i ørene slik vi gjør. Ha m nese dråper og griner de mye kan du bare bruke d, så åpner i ørekanalene i tilfelle d r ørene.
Hadde ingen problem, hadde m lekene hennes og alt, men hun sov meste parten av turen og vi hadde fly tid på 7 timer[:)]

Vi skal til Spania - Malaga i sluttetn av juli. Gleder oss kjempe mye!![:D]

ORIGINAL: jafris

ORIGINAL: snowball

Min reagerte ikke i d hele tatt:) hun gråt bare litt når vi stod på gardemoen og venta på å slippe ut, for d var så sykt varmt i flyet og vi stod der i 20 min. jg ammet henne når vi var på vei opp og når vi landa. Men de sier at babyer ikke føler trykk i ørene slik vi gjør. Ha m nese dråper og griner de mye kan du bare bruke d, så åpner i ørekanalene i tilfelle d r ørene.
Hadde ingen problem, hadde m lekene hennes og alt, men hun sov meste parten av turen og vi hadde fly tid på 7 timer[:)]

Godt å høre! [:)]
Takk for tips. Fint å høre at de kan sove fint på flyet. Håper det også skjer med oss. Er bare så vant til å høre babyer som skriker sånn på fly.

Vi skal til Spania i begynnelsen av juni og Kreta i slutten av august [:D]

kor i spania a

Back
Topp