sydentur i sommer

mybabylove

Forelsket i forumet
Skal til spania i sommer,noen andre som reiser til utlandet så tidlig..

Vi skal til USA i November, da er knotten 1år, så er utrolig spent på hvordan det vil gå med flyturen og alt..

Hadde vi hatt penger til alle fem i år så [8|] Men har tenkt å spare til neste sommer igjen.
Har uansett lovet storebror en tur, siden jeg dro alene med snuppa i mai i fjor. Gruuuer meg til å være borte fra Jonas 1 uke [:o] Utsetter det lengst mulig i hvertfall, men må jo samtidig ta hensyn til storebror og [&o]

Jepp!
Skal til syden nå i påsken vi!
Satser på at det går helt fint :-)

Vi reiser på bryllupsreise 5 august!! :):) 2 uker på all inclusive hotell i tyrkia...
Et hotell som ligger MIDT i badeland! (man trenger ikke være voksen, selvom man er gift!!!)

Vi skal til Spania i sommer, har leid oss ett hus.[:D]

føler meg gammel for jeg tenker det sikkert blir stress med en liten til syden?? eller går det fint med en liten? bør en ha med barnepass eller?

Vi reiser til spania om en måned vi - jobben til mannen min har feriehus der som vi leier for 1000 kroner for to uker - med bil! [:D]. Med Johanna var vi på Lanzarote da hun var 5 måneder - helt supert (og så minner jeg igjen om reisetips-tråden min som var laget med tanke på å reise med så små barn: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=3238674 )

Å reise med små barn er lettere enn man tror. Blir litt mer jobb når de blir större, men går veldig bra om man reiser litt på de små sine premisser, istedet for å kjöre på med bare sine egne önsker. Jeg dro til Kypros med en 2,5 åring, og vi var i Italia i september med stor mage og en snart 5-åring.

Vi skal til Spania i mai og til Hellas i August[;)]

Drar til Gran Kanaria i slutten av April vi[:D]

jeg skal til alicante eller i nærheten der.moren til guttungens far har hus der.så vi betaler bare 4000 for flyreisen frem og tilbake.i to uker...veldig billig..må jo skaffe pass og.Gir mme ,men får vell lov ha det med gjennom pipegreien...???håper det ellers må eg gjøre det annerledes..Sist sommer viu var der kjørte jeg bil om natten der for kjørte meg vill,men var like i nærheten huset hele tiden. så har jo vært på tur der før hih.fin plass iallfall..

Reiser til Gran Canaria den 17 april for å feire at mamma fyller 50[:)] Gleder meg til å ta med snuppemor[:D]

Vi skal til spania i juni, og kreta i august [:D]
*gleder meg til sol og varme* [;)]
Gruer meg mest til flyturen, men det skal nok gå bra....
Føler hun er "såpass stor" da at hun er litt lettere å bestikke da [;)] Hehe...
Men blir spennende å se hvordan det går... Håper bare det ikke blir FOR varmt.... [8|] [:)]

ORIGINAL: anettes123

jeg skal til alicante eller i nærheten der.moren til guttungens far har hus der.så vi betaler bare 4000 for flyreisen frem og tilbake.i to uker...veldig billig..må jo skaffe pass og.Gir mme ,men får vell lov ha det med gjennom pipegreien...???håper det ellers må eg gjøre det annerledes..Sist sommer viu var der kjørte jeg bil om natten der for kjørte meg vill,men var like i nærheten huset hele tiden. så har jo vært på tur der før hih.fin plass iallfall..

Mammamilla hadde hatt med melk på flaske gjennom den her pipegreia [;)]
Forstod på henne at du fikk lov til det, men du må smake på melka før du får ta den med deg [8|] [;)]

jeg måtte jo si ka salven var da eg hadde nipple salve. og tok pulver i flasken.da jeg ikke haddevann med meg.syns det er vanskelig det der

ORIGINAL: Baby Rickardsson

ORIGINAL: KasperogKine

Drar til Gran Kanaria i slutten av April vi[:D]

Oj, hvor og når?

Arguineguin- 24 april. Hvor skal dere da?

Back
Topp