sydentur i mammapermisjonen?

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Noen som tenker å ta seg en sydentur i løpet av mammapermen? :)

leker litt med tanken og synes det høres deilig ut med litt varme nå :D

Har veldig lyst. Ikke nødvendigvis syden, men utenlandstur i hvertfall :) Må bare få litt orden på døgnrytme og rutiner først tenker jeg.

Tenkte du alene da, du og baby? Leker også veldig med tanken og håper på å få til en tur i januar men da med pappaen, en venninne og hennes baby eller søstera mi :D finnes sikkert mye billige restplasser da ;)

Sniker litt :) Jeg og en venninne som fødte to uker etter meg dro avgårde på cruise til København. Det var utrolig koselig! Fikk spise middag på rommet om det ikke passet og gå ut, og shoppet masse babyklær der :) Anbefales.

Tenkte du alene da, du og baby? Leker også veldig med tanken og håper på å få til en tur i januar men da med pappaen, en venninne og hennes baby eller søstera mi :D finnes sikkert mye billige restplasser da ;)

Nei, tenkte i hovedsak med pappaen evt et vennepar med:)) ja restplasser er genialt når man har mulighet :D

Sniker litt :) Jeg og en venninne som fødte to uker etter meg dro avgårde på cruise til København. Det var utrolig koselig! Fikk spise middag på rommet om det ikke passet og gå ut, og shoppet masse babyklær der :) Anbefales.

Ja hørtes jo genialt ut :D

Ja hørtes jo genialt ut :D
Var det altså :D Vi valgte cruise og ikke fly osv fordi vi ville gjøre det litt behagelig for oss selv og babyene. Det blir brått mye mer styr med flybilletter og innsjekk osv med babyer, og vet ikke hvordan de reagerer på trykket. Cruise var liksom så enkelt syntes vi. Var kjempekoselig jentetur :)

Back
Topp