Sydenmat

mamma2012<3

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Vi reiser til Hellas nå i slutten av uken. Er det noen andre som har vært i syden/Hellas med de små? Tenker i forhold til mat. Har dere tatt med mye mat, lar dere dem smake alt? Hører flere si man skal holde seg unna f.eks softis. De små magene tåler jo mye mindre enn våre, så noen forhåndsregler bør man vel ta =)
 
Vi reiser til Hellas nå i slutten av uken. Er det noen andre som har vært i syden/Hellas med de små? Tenker i forhold til mat. Har dere tatt med mye mat, lar dere dem smake alt? Hører flere si man skal holde seg unna f.eks softis. De små magene tåler jo mye mindre enn våre, så noen forhåndsregler bør man vel ta =)
Jeg var nettopp i tyrkia med snuppa, og det gikk kjempefint :)
Jeg hadde med grøt og middagsglass nok til hele uken. Ellers spiste hun blant annet brød, tomat, agurk, ost, omelett, frukt og kjeks som vi kjøpte der nede. i tillegg spiste hun kokt ris og pommesfrites på restaurant, også fikk hun av og til smake litt av isen min til dessert(kuleis) :) hun fikk smake på det meste og hun fikk ikke noe trøbbel med magen og hun storkoste seg i syden :)
 
Hehe :) I dag kom vi vel hjem. Hadde med noen Ellas kitchen poser og grøt, varmen førte til mindre matlyst på minien. Men han drakk mye, det var det viktigste. Fikk smake på det han hadde lyst på, en liten søtmons vi har fått oss ;)
 
Hehe :) I dag kom vi vel hjem. Hadde med noen Ellas kitchen poser og grøt, varmen førte til mindre matlyst på minien. Men han drakk mye, det var det viktigste. Fikk smake på det han hadde lyst på, en liten søtmons vi har fått oss ;)
Så bra at dere kom dere vel hjem :) håper dere har hatt en fin tur :) snuppa mi mistet absolutt ikke matlysten av varmen, hun spiste mer enn noen sinne :p men som du sier er det jo drikke som er det viktigste, de tar nok ikke skade av litt dårlig matlyst en periode :)
 
Back
Topp