SYDEN?

a1989

Glad i forumet
Hei er det noen her inne som har tekt seg til syden mens de er gravide?? isåfalt hvor? Jeg har kjempe lyst på en tur til varmere strøk, tenkte på gran canaria:)

Jeg skal til London jeg. En liten shoppingtur. Gleder meg masse. Har ikke reist skikkelig på sikkert 10 år. Dette er på tide. Bare meg og mamma som skal og vi skal slappe av og shoppe 4 dager til ende.

Skal til London, skal ikke se bort i fra at det blir en tur til varmere strøk.. Planen var å dra til austalia, men han vi skulle bo hos er ute å reiser da vi ville reise. (desember). Må se ann jobb situasjon og formen..

Har ingen planer nei, men hadde vært deilig å reist til syden og blitt litt brun.. Så dårlig sommer så er jo hvit som døden[&:]

Hei!
Jeg og sambo skal til Sharm El Sheik i oktober. Blir borte i 14 dager. Skal bli godt med litt ferie [:)] Skal til Jordmor uken etter jeg kommer hjem. Må vel bare være ekstra omhyggelig med hygienen mens jeg er der nede. Og få ordentlig stekt mat [:)]

syden og gravid er uproblematisk og heller bare et deilig avbrekk fra hverdagen!
Har selv vært i syden som gravid både tidlig i svangerskap og rimelig høygravid. Sistnevnte var grusomt men det var det for alle sammen fordi det var den berømmelige hetebølgen i 2005.. juhu... kom iallfall en frisk gutt 2 mnd senere:-) kos dere..
men godt tips til flyturen: støttestrømper... ble utrolig hoven i beina!!

Tror ikke det blir sydentur... selv om jeg har sååå lyst. Reiser antagelig til USA en tur i høst.

ååå,hadde ikke sagt nei til en sydentur,men har ikke mere ferie igjen=( så ikke noe ny sydentur på oss før babyen kommer. Kanskje en langhelg en eller plass,litt deilig d også=)

Vi reiser til Rhodos om ei uke. Gleder meg masse[:)]

har nettopp tilbrakt 2 uker i bulgaria,vart ikkje heilt drømme turen.men deiligt med sol og varme.nestegang blir det tyrkia igjenn  er abselut det beste syden lande + noen plasser i hellas.begge land har fantastisk mat iallefall[:)]

Jeg bor i Hellas så jeg skal ingen steder...hehe! ;) skal hjem til Norge en tur snart på "ferie" :)

Back
Topp