syden

lindull

Forelsket i forumet
Noen som har vært i syden med små barn?vi lurer på å reise til las palmas mellom april/juni og da er jo han 10-12 måneder..Noen som har dratt på ferie med så liten?hvordan er det?

Vi har også tenkt til å dra til syden i mai-juni en gang, men det er sååå mye jeg lurer på....[8|][:D] 
Dytter litt jeg![;)]

ORIGINAL: Juliee

vi reiser om 9 dager[:D]
På gran canaria kan man jo få tak i det meste av norske produkter, men jeg kommer til å kjøpe en god solkrem her, også noen solhatter for å være på den sikre siden.
Der vi skal har de iallefall Nan2, libero4 bleier og grøt  så det gidder jeg ikke drasse med meg

skal en tur oppom helsestasjonen neste uke og spørre om det er noe mer, så da kan jeg jo fylle litt på her..

Hvor i gran canaria skal dere?

ORIGINAL: Juliee

arguineguin, heeeeeelt syd

æææ det er der vi tenker å bestille å:)på sun resort..:)og der har dem alt til de små?

Vi var på tenerife nå i januar, og det gikk kjempefint. ambefaler dere på det sterkeste å ta med melk, var svindyrt der nede. og bleier, fant bare ukjente merker og de koster alt fra 100kr og oppover så var dyrt. de bruker vist parfyme i bleiene.

Går kjempefint å reise til syden. Var på Gran Canaria nå i januar. Jeg syns det var greiest å ta med alt selv - hadde stor koffert, så det var ikke noe stress. Badebleier er lurt å kjøpe her, er dyrt der nede. Vi ble syke når vi kom hjem da. Legen mente det kunne være vi hadde smitten med fra Norge, eller at vi hadde fått noe når vi badet i bassengene...Ikke så lett å gjøre noe med uansett (voksne kan jo gå på idoform, just in case...)

Vi skal 1 måned til Usa nå i juni - gleder oss masse. Solhatt og solkrem, så funker det meste!!!

vi var på lanzarote i november, og som mange andre skriver her, var det SVINDYRT for bleier og babymat!!! vi hadde med bleier og sparte penger på det!!
men det gikk i allefall veldig bra å reise med julie. sov nesten hele flyturen både opp og ned, amma ved avgang og landing så hun ikke skulle få vondt i ørene.

dette hadde vi med som vi brukte mye:
-kortarma body
-solkrem faktor 50
-solhatt
-tynn lue (det blåste en del og solhatten dekte ikke ørene ordentlig)
-helseteppe
-fleecepledd til å ha i trilla
-dyna hennes, den brukte vi både i trilla på kvelden og i senga om natta. de hadde bare sånne tynne pledd, og det var ganske kaldt om natten.
-badebleie (fikk ikke brukt den, for bassenget var så kaldt!)

Back
Topp