Syden

desembermor

Glad i forumet
ER det noen av dere som har bestilt tur sydover via pc? Luerer på dette ang. barn, når vi skal ha med de sm0
å
,0, og de ikke er å¨
're

Nathalie hjelper hper dere skjønner hva jeg mener, må jeg sette ett eller o barn?

de skal jo ikke ha sete.. hmm... men er det ikke sånn at når du bestiller på nett så ringer de fra reiseselskapet deg for betaling? Da kan du spørre da!

ok takk for svar. Må få bestilt noe snart. Har så lyst til å dra sydover som gave til min samboer i 36 års dag.

ORIGINAL: Sviskesiri

ORIGINAL: **mam**

når man bestiller for babyen også, kan babyen ha med egen bagasje da?? (lurer fært på detta)
Du må sjekke med det enklet flyselskapet, bare gå in på nettsidene deres! Men det er ikke vanlig at de får ha med, ikke SAS og ikke Ryan Air har man lov... I tillegg har man jo bare lov å ha med 15 kg på Ryan air, men du kan bestille så mange kolli du vil, men da må du betale pr koffert. Ikke billig![&:]

vi reiste med rayen air og da kunne vi ikke ha med noe bagasje til snuppa siden hun ikke haadde flysete..
men det viste vi ikke.. så når vi skulle hjem så måtte vi betale ca 1000kr.vi tok fly fra snadefjord til london,fra london til malaga. akkurt slik hjem og. men det var ikke før vi skulle fra londan og hjem til sandefjord at vi måtte betale.. heldigvis.kunne jo fort blitt 4000kr. ekstra..
MITT RÅD BESTILLE FLYSETE FOR DA FÅR MINSTEN OGSÅ BAGASJE MED SEG.

Back
Topp