syden

Hope*

Flørter med forumet
Hei, eg lurer på om det er noen som har reist til syden når de var ca. 7 veker på vei(eller rundtom der)?
Korleis gjekk det?[:)][:)]

jg dro når hun var ca 11-12 uker til dubai, gikk kjempe bra[:D]
kjempe enkelt på flyet, var faktisk litt mer pes når vi dro da hun var 6 mnd, da var alt spennende og sov ikke så mye. men gikk bra d oxo. r som regel bare oss voksene som r litt stressa på å reise, ungen tilpasser seg som bare d[:D]

Var i Roma og Toscana da jeg var 7-8 uker på vei. Gikk veldig fint. Dette var i september, så var ikke uutholdelig varmt.

Eneste var at smaksløkene mine var helt fucka, så jeg ble kvalm av pizzaen de serverte.

ORIGINAL: jafris

jg dro når hun var ca 11-12 uker til dubai, gikk kjempe bra[:D]
kjempe enkelt på flyet, var faktisk litt mer pes når vi dro da hun var 6 mnd, da var alt spennende og sov ikke så mye. men gikk bra d oxo. r som regel bare oss voksen som r litt stressa på å reise, ungen tilpasser seg som bare d[:D]

takk for svar, men eg meinte når eg er gravid.. [:)] dårlig formulering av meg! [8D]
er egentlig ikkje serlig bekymra, men hadde vi ikkje bestilt reise fra før hadde eg sikkert ikkje reist så tidlig. [8D]

ORIGINAL: Lois Lane

Var i Roma og Toscana da jeg var 7-8 uker på vei. Gikk veldig fint. Dette var i september, så var ikke uutholdelig varmt.

Eneste var at smaksløkene mine var helt fucka, så jeg ble kvalm av pizzaen de serverte.

Oki.. skal til Spania, så håper eg overlever i varmen.. hehe..[8D]
Håpe mine smaksløker ikkje blir sånn då! hehe
Takk for svar! [:)]

Var i Rhodos no i begynnelsen på mai, var 7 veker då. Gjekk heilt fint, men slitsomt og ikkje kunna eta salat, isbitar*pga bakteriar* forsiktig med kjøttet osv. men var ikkje alt for varmt der nede i mai då, så det er vel litt verre for deg no!

ORIGINAL: purple flower

Var i Rhodos no i begynnelsen på mai, var 7 veker då. Gjekk heilt fint, men slitsomt og ikkje kunna eta salat, isbitar*pga bakteriar* forsiktig med kjøttet osv. men var ikkje alt for varmt der nede i mai då, så det er vel litt verre for deg no!

Ja, syns det er kjipt og ikkje kunne eta salat. Isbiter skal eg klare meg uten.. [:)]
Har heldigvis egen leilighet, så kan lage maten min der vist eg blir skeptisk.. hehe [8D]
Får vel heller holde meg i skyggen og i bassenget då.. blir jo i september, så kanskje gradene er gått pittelitt ned.. hehe.. [:)]

Var på grand canaria når jeg var 20 uker, helt topp[:D]

ORIGINAL: Bridezilla89

Var på grand canaria når jeg var 20 uker, helt topp[:D]

[:D] så bra.. gleder meg sinnsjukt.. [:D]

Back
Topp