syden i uke 30..

Jeg skal egentlig reise til Hellas 3.juni, sv.uke 27-29. Ble frarådet å reise pga Zikaviruset..

Frarådet av hvem?

Skal til Hellas selv i en uke - reiser 14.juni. Er da 28 uker. Har forstått det som at de ikke har advart gravide mot å reise til disse landene og at rapporten som kom tidligere i mai handlet om hvilke land som burde forberede seg på en evnt smitte. Evnt reiseråd blir gitt fortløpende hvis situasjonen endrer seg.

Last edited:
Ser zika blir diskutert mykje på bl. anna desemberforum, der mange har bestemt seg for ferie i Norden i år. Så lenge dei ikkje kjem ut med reiseråd mot å reise kjem eg til å reise til Hellas som planlagd 10. juni. Eg hadde nok kjent meg meir utrygg tidligare i svangerskapet, men syns det blir litt hysterisk å ikkje reise no.

WHO seier det KAN spre seg til Europa i sommer og då med moderat til liten smittefare... Lurer på kva som skjer om det kjem og dei seier ein ikkje bør reise. Meinar dei virkelig at ingen i Sør-Amerika eller Europa minus Norden skal vere gravide dei neste åra?

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/z...n-spre-seg-til-feriemaal-i-europa/a/23686850/

Back
Topp