syden i uke 30..

mammatilenliten

Flørter med forumet
Ville dere ha reist til syden i uke 30? Vi har planlagt ferie lenge, men greier ikke bestemme meg får om jeg vil dra. Vi skal reise til spania. Hvor vi skal leie hus med basseng. Tenker at det er et trygt land å reise til med tanke på eventuell helsehjelp :)

Jeg hadde reist! bare pass på maten du spiser. :D <3 perfekt med sydenferie før lille kommer!

Jeg skal reise til Spania med min ettåring når jeg er i uke 29. :)

Leier leilighet med basseng i nærheten og tenker å unngå så masse farting hit og dit. Men ser an formen da. :) Jeg gleder meg veldig! Skal være der i åtte dager.

Vi er i Hellas når jeg er i uke 28 og 29 :) bestilte turen rett før positiv test, og vi har gledet oss til ferien lenge :) siste kjæresteferie uten barn :)

Har en to åring som skal være med. Blir å reise uten mannen da han ikke er noe gira på sydenferie. Men reiser med en del av familien min, så kommer til å få hjelp fra de om det trengs :) vet dere om det er noe spesielt man må ha av papirer når man reiser som gravid?

Har en to åring som skal være med. Blir å reise uten mannen da han ikke er noe gira på sydenferie. Men reiser med en del av familien min, så kommer til å få hjelp fra de om det trengs :) vet dere om det er noe spesielt man må ha av papirer når man reiser som gravid?

Legeerklæring fra lege om at du er i stand til å reise må man ha ihvertfall ;) helsekortet er jeg usikker på :kr

Vi skal til syden, da er jeg i uke 31, 32 når vi skal hjem. Tror det skal gå helt fint, bare ta livet med ro, og nyte ferien ;)

Vi skal reise med norwegian. På nettsiden dems står det at man kan reise uten legeerklæring fram til fire uker før termin. Så regner med at det stemmer :)

Det vet jeg ikke. Jobber ikke for Norwegian, men et tips er å ha det likevel itilfelle det skulle være noen tvil. Vet passasjerer har blitt stoppet og ikke fått blitt med tross at de er innenfor ukeantallet. Det er også forskjell på om det er innenriks-, europa- og langeruter mht hvor langt man er på vei.

Vi skal reise med norwegian. På nettsiden dems står det at man kan reise uten legeerklæring fram til fire uker før termin. Så regner med at det stemmer :)
Anbefaler uansett at du tar med legeerklæring. Fins kapteiner som kan være skeptisk til å ha med en så gravid kvinne på en såppass lang tur uten erklæring. Kjedelig å bli stoppet og eventuelt ikke få reise en av veiene eller i det heletatt. Du kan bli stoppet ved gaten eller innsjekk også.

Hadde reist så fremt du har et prikkfritt svangerskap :)

Anbefaler uansett at du tar med legeerklæring. Fins kapteiner som kan være skeptisk til å ha med en så gravid kvinne på en såppass lang tur uten erklæring. Kjedelig å bli stoppet og eventuelt ikke få reise en av veiene eller i det heletatt. Du kan bli stoppet ved gaten eller innsjekk også.

Helt enig! Mange glemmer at det er vi som er på jobb som har ansvaret - og kan derfor vurdere det annerledes enn de som reiser :-)

Ska te spania i uke 26 e da 27 uka og kommer hjem i uke 27 å e da 28 uke på vei <3 Gleda mæ sykt. og samme gjør 10 åringen min <3

Her blir det tur til Sør-Frankrike fra jeg er 31uker - 33uker. Reiser med hele min familie, mor og far har leid stort hus med basseng, så satser på det går fint :)

Sniker fra juli. Jeg var på ferie i 3 uker med førstemann, var i uke 30 når vi dro. Var kjempe deilig og kosa meg masse.
Jeg hadde med helsekortet mitt og reiseforsikringen var så klart i orden :) Spania har et bra helsevesen så det bør du ikke bekymre deg for. Denne gangen hadde nok ikke jeg orket noe sydenferie i uke 30, men det er pga dårlig form og et bekken som ikke fungerer. Reis på ferie og kos deg, men kanskje lurt å ha avbestillingsforsikring sånn for sikkerhetens skyld :)

Back
Topp