Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke det, men venninna mi er det og vi reiste når hun var i uke 16. Hun fikk samme beskjed av legen og hadde ingen plagerEr du konisert og?
Skal til USA i juli, broren til mannen min skal gifte seg. Hadde egentlig tenkt å være i Norge hele sommeren, men må nesten draSer ikke fram til 10,5t effektive flytimer, med flybytte og timer på flyplasser med en på 16mnd som ikke har ro til å sitte i 5 minutt..
![]()
Åh ja..Hehe... nei den ser jeg!!Mor får hvertfall gode grunner til å bevege seg litt på flyet
![]()
Så tøffe damer dere er!Vi sitter og spekulerer på det samme, har så lyst på en reise bare oss to, men vet bare ikke noe hva man bør være forsiktig med om man reiser til syden ift mat, hydrering osv... Ser jo ut som her at man kan få det til hvis man vil
Trenger man å ta noen vaksiner om man reiser til de "vanlige" syden landene som Spania eller Hellas?
Ja jeg snakket med legen om det i dag og hun mente det skulle gå bare jeg passet på de tingene du ramset opp herMed førstemann var jeg i syden og det var en nytelseingen vaksiner, men vær påpasselig med håndhygiene og mat. Når jeg er gravid er jeg veldig påpasselig og spiser ikke salat (vet ikke om den er skyllet i springvann), is i sånne utsalgsbokser, rødt kjøtt og isbiter. Heldigvis mange gode alternativer
![]()
Nyt tiden og hverandre <3Ja jeg snakket med legen om det i dag og hun mente det skulle gå bare jeg passet på de tingene du ramset opp herSå da blir det kanskje en liten tur på oss
![]()