Syden i sommer? Uke 26-28

Jeg var i Amsterdam i rundt denne tiden av graviditeten forrige gang og det gikk helt fint. Var litt yngre og tenkte mindre på sånt da, så spiste på restaurant og hotell uten å tenke på det engang. Det gikk helt bra det også heldigvis. Nå ville jeg nok ha vært litt mer varsom med hvor jeg spiser i utlandet. Ellers er det nok bare å nyte ferien :happy: litt misunnelig på alle som får reise langt bort i sommer. Her blir det lengste en uke i Sverige. Sånn er det å bo med en bonde:wtf:

Så fint å høre!:)
Vil du fortelle litt hva du tok ekstra hensyn til? Og kjente du like mye liv fra den lille selvom det var varmere enn vanlig?:)

Det var varmere hjemme enn i Hellas. Men kjente like mye liv som vanlig.

Jeg tok vel ingen hensyn egentlig. Bare de vanlige gravidhensyna. Hehe. :-)

Vi var på Rhodos i slutten av Mai, det gikk helt fint. Var jo litt varmt, men vinden gjorde at det var levelig. Det var mye verre med varmen som var her hjemme for litt siden!
Jeg unngikk grønnsaker og salat på restaurant, hadde veldig lyst på salat så det var litt kjipt. Men man kan jo kjøpe på butikk og vaske selv. Jeg gadd bare ikke det.

Tusen takk for svar alle sammen!:) jeg bekymrer meg litt mindre nå kjenner jeg. Ser ut som det blir tur på oss, selvom jeg har vært på nippet til å avbestille flere ganger! :p

Back
Topp