Syden i 3.trimester?

Vi skulle egentlig dra to første ukene i september, men avbestilte :)

Ja, ikke det at jeg tror noe hadde skjedd.
Mest pga varmen og termin :)

Ja, ikke det at jeg tror noe hadde skjedd.
Mest pga varmen og termin :)

Ja, mest sannsynligvis vil det ikke skje noe. Men man skal jo føle seg komfortabel med det også :) Ikke noe stas å dra om man ikke føler seg vel med det.

Nei, og kjenner allerede nå at det fort bli litt for varmt. Kan da tenke meg hvordan det blir i syden med varme ;-)
Så vi tar heller tur neste år :-)

Heisann :) jeg veit ikke hva jeg hadde gjort, men skal selv dra til Mallorca i uke 30 men skal bare være der 4 dager så rekker ikke bli 31 uker. Frisk og rask i svangerskapet og har hatt minimale plager så langt :) å varmen er jeg ikke noe bekymret for :) om du føler du orker og vil dra så hadde jeg dratt. Men veit ikke om jeg hadde gjort det selv om jeg var en uke lengre enn det jeg er når jeg drar.

Pga varmen hadde jeg ikke reist! 28 grader i innlands-Norge (uten vind) var nok til å slå meg ut nå i uke 29/30... Følte jeg skulle besvime, føtter og hender doblet str med vann og jeg vet ikke hva.. Så 30-40 grader høres helt grusomt ut! I tillegg synes jeg kanskje uke 34 er litt sent å være så langt hjemmefra.. Hadde det vært Europa eller USA hadde det vært bedre, tenker jeg da :P

Back
Topp