Sydd enna mer;)

fomle 83

Forumet er livet
Jepp æi e helt hekta på å sy barneklær for tia[;)]
Då her kommer nåen bilder av det æi har laga de siste dagan.
Omslagsjakke

Alvekjole

Så utrulig flink du er =)
Kanskje jeg må legge inn en bestilling.

Du er jo kjempeflink [:D][:D] Syr du etter mønster el?

Du burde begynne å ta imot bestillinger fra juni-jentene [;)][:D]

Suuuperflink du e!! Så fine klær!!

å guuuuuuud, I LOVE IT

digger stilen din!!!!!!!!!

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Du er jo kjempeflink [:D][:D] Syr du etter mønster el?

Du burde begynne å ta imot bestillinger fra juni-jentene [;)][:D]

takk skal du ha[:D]
Det meste av det æi har sydd til no har æi tegna sjøl. eneste omslagsjakka som e laga etter mønster som æi har funne i ei bok, men har fiksa litt på den også[;)]
Huff synes det e litt skummelt å ta imot bestillinger...men e jo artig at folk synes det e fint da[:)Men kan jo sikkert sy nåkka for nåen om nåen e interesert..E bare å sendeen pm så kan vi iallefall se ka det blir til[;)]

Kjempe søte!Du har inspirert meg vertfall,har kjøpt stoff i helga å begynt og sy!Har sydd kjole og ei bukse av ei av mine bukser som jeg aldri har brukt!Kjole må jeg ordne litt på,fikk noen råd av mamma!Skal gjerne på kvadrat i morra å kjøpe litt mer[;)]! 

Så flink du er!!!!!!!!!!!!!

Bevare meg vel, du har jo heilt tatt av [:D] Du er jo kjempeflink!! Lurer fælt på korleis du får tida til det [:)]

må virkeli si at jeg er mektig imponert! du er bare helt fantastisk dyktig!! nydelige klær WOW [:)]

ORIGINAL: cilimor

Kjempe søte!Du har inspirert meg vertfall,har kjøpt stoff i helga å begynt og sy!Har sydd kjole og ei bukse av ei av mine bukser som jeg aldri har brukt!Kjole må jeg ordne litt på,fikk noen råd av mamma!Skal gjerne på kvadrat i morra å kjøpe litt mer[;)]! 

Så gøy da! Ddu må jo legge ut bilde så vi får se vettu[;)]

ORIGINAL: Embriks mam

så flink du er. hvor mye koster det å lage f eks den alvekjolen ?

I reint stoff og anna material tenke du? Har egentlig ikke peiling, har ikke regna ut ka det blir å koste i utstyr.

ORIGINAL: TiraV

Bevare meg vel, du har jo heilt tatt av [:D] Du er jo kjempeflink!! Lurer fælt på korleis du får tida til det [:)]

Takk skal du ha[:)]
Tid til å sy har æi ætter at snuppa har tadd kveld og i hælgan. Natt til lørdag satt æi til kl halv tre på natta for å sy ferdig den omslagsjakka. Så hvis du spørr mannen min om han ser mye til mæi for tia, så e nok svaret Nei![8D][:D]

ORIGINAL: fomle 83

ORIGINAL: TiraV

Takk skal du ha[:)]
Tid til å sy har æi ætter at snuppa har tadd kveld og i hælgan. Natt til lørdag satt æi til kl halv tre på natta for å sy ferdig den omslagsjakka. Så hvis du spørr mannen min om han ser mye til mæi for tia, så e nok svaret Nei![8D][:D]

Hehe,satt opp jeg også natt til søndag til klokka var halv 2,men her var gubben borte!Skal vise bilder når jeg har fått fiksa kjolen,mangler tråd typisk.

I reint stoff og anna material tenke du? Har egentlig ikke peiling, har ikke regna ut ka det blir å koste i utstyr.

Vil bare tipse deg Kristine, at det er mye billigere stoffer på stoffogstil i forhold til kreativ viss det er der du kjøper stoffer[;)]!Fikk sjokk når jeg var på kreativ,det er jo kanondyrt!

ja tenkte i stoff, bare om jeg skulle finne på å lære meg å sy selv hehe

Vil bare tipse deg Kristine, at det er mye billigere stoffer på stoffogstil i forhold til kreativ viss det er der du kjøper stoffer[;)]!Fikk sjokk når jeg var på kreativ,det er jo kanondyrt!

Jepp bestilte fra stoff og stil for ikke så lenge sia. Myyyye billigere å handle derfra[:)]Skulle bare ønske d ehadde butikk her i område.

ORIGINAL: KjellisMam

ÅHH så fint !!!![:D]
HÅPER litt eg får jente nå at eg o kan bjunne å sy litt..
Litt vanskligere å sy til gutter en jenter syns eg [8D]

Masse fint du kan sy til gutter vettu[;)]
Den ene forklejakka(skulle egentlig bli forklekjole men blei for kort)kan man jo bruke like mye til gutter som til jenter. Og bukser kan du jo sy[;)]Bare fantasien som stoppe dæi[:)]

Jepp bestilte fra stoff og stil for ikke så lenge sia. Myyyye billigere å handle derfra[:)]Skulle bare ønske d ehadde butikk her i område.
[/quote

Ja,jeg har kjempe lyst å reise opp til bergen på den de har der!Har vært flere ganger i den i drammen når vi er på vei til mine besteforeldre i oslo.Mamma er sydame så hver sommer måtte vi stopp i drammen på stoff og stil,men da var jeg jo mindre å synes ikke det var noe gøy.Kanskje vi får starte en stoff og stilbutikk her i sandnes[;)]!

Back
Topp