Sydd bodyer

*Angels*

Glad i forumet

Nesten så jeg ikke tørr å lage dette innlegget pga de FIIIIINE bodyene til Mavir! =p

Da har jeg prøvd meg på noen bodyer.
De er nok litt store til lillemann men pyttpytt! :)

Selvsagt skal det være knapper i halsen og skrittet, men de har ikke dukket opp i postkassa mi enda så jeg satte bare i nåler.

Og drit i kantingen. Den er ikke i NÆRHETEN av å være like fin som Mavir sine! :)

Syntes de var kjempe fine! 

Så flotte bodyer. Like greit de er store så har han noe å vokse inn i. emoticon

Å husk jeg bruker en egen maskin på kantbåndene. Hadde aldri klart så fine på en vanlig maskin. ;)

Kjempefine! Har du laget mønsteret selv?

De var jo kjempefine!!
Jeg har også prøvd meg på en body...
Venter med å legge ut bilde til jeg har fått knappetanga, for den tanga somk jeg bestillte først var noe dritt...

*atina* skrev:

Tusen takk alle sammen!!! =D
Nei, dette er et bodymønster fra et Ottobre blad. =D
Jeg føler ikke jeg er flink nok til å lage mønster helt selv.
Jeg synes det er enkelt å forandre litt på mønster og slikt. Men å lage selv? Hjelpes. Hihi!!!

Mavir:
Ja, jeg vet du har Coverpro? og kantbåndsapparat. GJETT om jeg ønsker meg en slik da. =P For det var noe HERK å sy på kantene på disse. Men jeg er ganske fornøyd da.
Og en følger av bloggen likte så godt den blå bodyen med monsterne på så nå er den solgt. =D

*Angels* skrev:
*atina* skrev:

Mavir:
Ja, jeg vet du har Coverpro? og kantbåndsapparat. GJETT om jeg ønsker meg en slik da. =P For det var noe HERK å sy på kantene på disse. Men jeg er ganske fornøyd da.
Og en følger av bloggen likte så godt den blå bodyen med monsterne på så nå er den solgt. =D

Så gøy da. :)

PS: ikke så lurt å oppgi at mønsteret er fra Ottobre hvis du selger. De tolererer nemlig ikke noen form for salg av produkter etter deres mønster. Og hun som had bloggen "Heilt spesiell" kom oppi skikkelige problemer på grunn av det. ;)

Mavir skrev:
*Angels* skrev:
*atina* skrev:

Mavir:

Så gøy da. :)

PS: ikke så lurt å oppgi at mønsteret er fra Ottobre hvis du selger. De tolererer nemlig ikke noen form for salg av produkter etter deres mønster. Og hun som had bloggen "Heilt spesiell" kom oppi skikkelige problemer på grunn av det. ;)

Siterer Mavir; ikke nevn Ottobre i forbindelse med salg!

Flotte bodyer forresten!

Oj!!! Takk for beskjed. =)

Back
Topp