Sydd babynest i dag

Alvejenta

Forumet er livet
*MIA*
VIP
Og ble faktisk veldig fornøyd med resultatet :) Men syns kantbåndene som skulle syes i enden til slutt var skikkelig vrien. Har ennå masse stoff igjen så skal sy sengesett av resten ;)
1393169830930.jpg1393169845851.jpg
 
Det var fint :D har sydd ett jag også og syns kantbandet på slutten var ett herk :p helt umuelig å få det snyggt.. mitt blev sånn:


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1393171202547.jpg
    1393171202547.jpg
    51,6 KB · Visninger: 46
Vet ikke vad som skjedde med bilden så legger til den pånytt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1393171372279.jpg
    1393171372279.jpg
    51,6 KB · Visninger: 35
Det var fint :D har sydd ett jag også og syns kantbandet på slutten var ett herk :p helt umuelig å få det snyggt.. mitt blev sånn:


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk :) Ditt ble også kjempe fint :) Tror ikke jeg lager flere på ei stund, for var mye jobb med det båndet :p
 
Så utrolig fine! Jeg ser ingen feil:) En slik savnet jeg veldig å ha da lillegutt samsov med oss da han var liten baby. Skal definitivt anskaffet neste gang:)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Så fin :-D

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★
 
Så flotte:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Kjempefine begge to!! Så flinke dere er :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Takk :) blev fornöyd med resultatet selv!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så fine de begge var. Flinke dere er :)

Sent from my ME302C using BV Forum mobile app
 
Kjempefine begge to! :) Jeg slet også med det siste kantbåndet, hadde mest lyst til å kaste hele greia på sjøen. Men det ble da greit til slutt :) Iallefall så lenge ingen studerer det veldig nøye :p
 
Woow!! Så flink!!:eek: den var kjempe fin:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Kjempefine begge to! :) Jeg slet også med det siste kantbåndet, hadde mest lyst til å kaste hele greia på sjøen. Men det ble da greit til slutt :) Iallefall så lenge ingen studerer det veldig nøye :p
Svetta og banna en del på slutten med det båndet ;) Hadde vært enklere om det ikke var bretta innover i tillegg, for måtte jo rette ut båndet... Tror det bare er vi som lager de som ser sånne feil også ;)
 
Back
Topp