Sydamer!!!

Jeanies lille verden

Gift med forumet
Noen som kan lage superenkle, men gode, varme og ikke minst billige joggebukser til meg??
Bare kun for bhg bruk??
Trenger ikke være noe kult mønster på dem, bare ensfarga går helt fint [;)]

Syns guttungen sliter mye på di fine klærne sine, di tøffe buksene osv... dessuten er joggebukser gode og ha under regnklær og vinterklær [;)]

Type bukse og priser ønskes [;)]

ORIGINAL: litefrø

billige super enkle joggebukser finnes på lindex;)

Æææsj, så kjedelig du er [8D]

ORIGINAL: alruto

Hva mener du med billig..?

Tja si det... pakkepris på flere bukser kanskje? [;)]

Har lyst på hjemmesydde klær men det koster jo sitt.

Kunne sikkert sydd for rundt 150,- pr. stk, men er rimelig fullbooket frem til jul, tror jeg...[:)] Du kan jo sende en pm hvis du er interessert[;)].

ORIGINAL: to*gull!

Kunne sikkert sydd for rundt 150,- pr. stk, men er rimelig fullbooket frem til jul, tror jeg...[:)] Du kan jo sende en pm hvis du er interessert[;)].

Hvilken str tenker du da?

Glemte å skrive str i HI [&:][&o] Han trenger str 4 år...

På lindex får du jo tre bukser for 200,- så tviler på noen syr billigere enn det...

ORIGINAL: Stinius

På lindex får du jo tre bukser for 200,- så tviler på noen syr billigere enn det...

Har ikke lindex her...

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Har ikke lindex her...

nabobyen...

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

Har ikke lindex her...

nabobyen...

Vet, men kommer meg ikke dit på altfor lenge... skal du?? vil du ha shoppingoppdrag da eller? [8D]

Har ikke lindex her...

nabobyen...

Vet, men kommer meg ikke dit på altfor lenge... skal du?? vil du ha shoppingoppdrag da eller? [8D]

jeg kan tusle innom Lindex for deg imorgen Jeanie.. Bare si hva slags farger du evt vil ha. [:)]

ORIGINAL: Pijah

Har ikke lindex her...

nabobyen...

jeg kan tusle innom Lindex for deg imorgen Jeanie.. Bare si hva slags farger du evt vil ha. [:)]

Kan du???? [:D] Så utrolig snillt, hvilke farger har dem da???
Hvordan er buksene som var så billige?

Har ikke lindex her...

nabobyen...

Buksene er helt greie de, helt typisk barnehagebukser som ikke gjør noe at blir slitt ut.
Tror de har både i velour og vanlig jersey-stoff..
jeg kan se idag, og handle imorgen, om det er ok? Så kan jeg gi deg liiiiitt mer tilbakemelding når jeg kommer hjem fra shopping. [:D]

Har ikke lindex her...

nabobyen...

Buksene er helt greie de, helt typisk barnehagebukser som ikke gjør noe at blir slitt ut.
Tror de har både i velour og vanlig jersey-stoff..
jeg kan se idag, og handle imorgen, om det er ok? Så kan jeg gi deg liiiiitt mer tilbakemelding når jeg kommer hjem fra shopping. [:D]

Liker ikke velour altså [8D] Men gleder meg til tilbakemld [:D]

H&M har til 79,- buksa nå ! I blå, grå, koksgrå, svart...
Lange og litt smale modller i herlig isoli.. !!
Min slanke 4åring fikk 2 i str 110 ; satt som ett skudd! Skikkelig gode bukser - han vil ikke ha på seg annet for tiden... [;)]

ORIGINAL: Chattèm

H&M har til 79,- buksa nå ! I blå, grå, koksgrå, svart...
Lange og litt smale modller i herlig isoli.. !!
Min slanke 4åring fikk 2 i str 110 ; satt som ett skudd! Skikkelig gode bukser - han vil ikke ha på seg annet for tiden... [;)]

Åh, skulle ønske jeg hadde H&M i nærheten.. må bestille da isåfall [;)]

lindex sine e kjempe gode.
eg har mange i mørkeblå, passer til nesten alle gensrene hannes[:D]
for eg og tenker som så at joggebukser må være best i barnehagen da de sitter mye på gulvet og er ute å leker, mykt og godt[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

lindex sine e kjempe gode.
eg har mange i mørkeblå, passer til nesten alle gensrene hannes[:D]
for eg og tenker som så at joggebukser må være best i barnehagen da de sitter mye på gulvet og er ute å leker, mykt og godt[:D]

JEPP [:D][:D]

De hadde noen grå, blå, svarte og brune.
Men de var faktisk ikke så veldig fine, de de hadde der jeg var idag.. Så jeg ville heller gått på HM. Kan gjøre det imorgen og jeg, er HM dit jeg skal.

Back
Topp